Selger Norwegian Flex-billetter (1x OSL-BGO)

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Pepeu, 24. sept 2021.

  1. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Selges for 700 kr da jeg ikke ser ut til å få brukt den. Vanlig pris ser ut til å være 999 kr nå. To ulike bookinger så man kan enten reise 2 personer sammen, eller på to ulike tidspunkt.

    Bergen - Oslo og 1x Oslo - Bergen er solgt. 1x Oslo - Bergen er fortsatt til salgs.

    Ideelt hvis man f.eks. må reise på kort varsel eller på popluære avganger som ofte er utsolgt med lowfare eller har veldig dyre billetter, f.eks. 2500+ kr. Den som kjøpte BGO-OSL flyttet til en avgang som kun hadde tilgjengelig Flex til 2599 kr.

    Både navn, dato og tidspunkt kan endres ubegrenset antall ganger (jeg har hatt de siden 2018). Jeg er selvsagt behjelpelig med alt dette da endringer må gjøres på min profil. Mulig å endre helt opp til 30 minutter før avgang. Basert på tidliger flygninger (siste i september 2019) har en enkeltreise gitt 74 cashpoints.

    Foruten mulighetene til å endre får man:
    * Setereservasjon, også 1. rad (hvis man flytter til flygninger kort tid frem hender det at setereservasjoner stengt)
    * 2x håndbagasje, totalt 15 kg (1 under sete og 1 i bagasjehylle)
    * 2x 23 kg innsjekket bagasje
    * Fast Track, Priority Boarding og WiFi der det er tilgjengelig

    Grunnen til at de selges og jeg ikke bare ber om pengene tilbake er at jeg allerede har inne en avbestilling på en Flex-billett fra november 2020 som jeg fremdeles ikke har fått tilbake pengene for.



    2.jpg
     
    Last edited: 26. sept 2021
  2. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    BGO-OSL er solgt, 2x OSL-BGO fremdeles tilgjengelig.
     
  3. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Da var ene OSL-BGO solgt også. Siste OSL-BGO fremdeles up for grabs.
     

Del denne siden