Setevalg på Norwegian

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av kristerb, 30. okt 2015.

1. kristerb

kristerb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg skal reise med Norwegian til Puerto Rico. Jeg vil ikke betale for sete (250 kr, reiser alene), men jeg vil gjerne ha mulighet til å velge ved sjekk inn, hvis noe er ledig.

Jeg har forstått det slik at om man sjekker inn i appen når det åpner 3 timer før avreise, får man et sete automatisk. Men om man sjekker inn på nettsiden eller en automat får man også dette, men kan velge et annet sete, i alle gfall om flyet ikke er fult?

Kan noen som reiser mye med Norwegian gi noen tips til en som reiser kun med SAS til vanlig?

2. RemiWM

RemiWM Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Sjekker du inn på automat kan du velge sete der. Lønner seg å være tidlig ute på flyplassen, slik at du er først i "køen" når du skal velge.

3. kristerb

kristerb Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det er en plan det! Men det funker ikke på nettsiden altså? Fungerer automatene på Oslo S på samme måte, også på USA-turer? Man kan scanne pass der, eller må man innom betjent skranke?

4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Nå har jeg aldri reist longhaul med Norwegian så usikker på hvordan dette funker til USA.

Men jeg pleier å sjekke inn på mobilen så snart jeg får SMS fra Norwegian om at sjekk inn er mulig, får da alltid et sete ganske langt bak i flyet automatisk tildelt. Så pleier jeg alltid å gå på automaten når jeg kommer til flyplassen og bytte plass til lengre fram i flyet, må da skrive ut boardingpass på papir på automaten, men det er helt ok når man som oftest kan flytte seg 10-15 rader frem i flyet :)

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Mener USA flights generelt krever skranke?

Del denne siden