På setekartet jeg fikk opp når jeg bestilte OSL - EWR - OSL, manglet 40CDEF, men 40ABGH var der. Har muligens sammenheng med babykurvene foran disse setene?
ABGH skal være der mens CDEF skal ikke være der ifg kartet på seatguru. Om det faktisk er reservert barn på rad 40 skal jeg i alle fall flytte meg langt unna ...
Mener 40CDEF ikke finnes, på rad 41 er disse setene dog for babykurv. Men rart at du ikke får velge 41ABGH
Jeg opplever det samme på ARN-HKG-ARN i Desember, er satt opp med A330 og rad 40 AB GH mangler begge veier, jeg hørte med SAS chat og de visste ikke hvor nødutgangsetene på de flightene var, prøv rad 41 sa han men kunne ikke garantere noe...
Her på LN-RKO så eksisterer 40ABGH. CDEF eksisterer ikke da disse er blokkert av lavatory. 40ABGH er nødutgang seter
A330E får litt annerledes seating. Dette var tegning vist hos SAS i forbindelse med Megado i år. Der er de to toalettene flyttet frem i forhold til a330.
Jeg skal på tur til Tokyo i november, og ser et setekart jeg ikke kjenner igjen. Dette må vel være ny innredning i en A340?