Shanghai i SAS Go

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av KainBenwi, 08. aug 2015.

  1. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Kastet meg på et av tilbudene til SAS nå i helgen, og skal fly fra København til Shanghai. Så er dilemmaet mitt om jeg skal betale de 250 kronene SAS krever for å forhåndsbestille setene med best beinplass i Go, eller skal jeg spare de 250 kronene og satse på å en OT-oppgradering. Noen som vet hva det pleier å ligge til Shanghai, og om det er vanlig å bli oppgradert på denne strekningen?
     
  2. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Har aldri flydd SAS til Shanghai, men utifra erfaring fra andre flyselskaper som kanskje kan være relevant er at den siste LEGen mellom mellomlandingen til Shanghai så pleier som regel flyet å være nesten fylt til randen. Jeg har reiste nylig med LH og da var det ganske fullt, men av erfaring fra BA, Finnair og KLM så pleier det også å være ganske fullt. Dog det kan hende det kan være litt mindre pågang hos SAS enn de andre flyselskapene pga. størrelse av flyselskap og nettverk!

    Jeg ville ha brukt litt tid på expertflyer.com, men å reise med et businessprodukt på en slik langdistanseflygning er en opplevelse i seg selv :)
     
  3. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg dro forrige gang det var kampanje; stappfullt - over alt.
     
  4. svein85

    svein85 Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg flyr dit noen ganger i året ifm jobb og har det har alltid vært helt fullt framme i flyet nedover til Shanghai. Mener det har vært noen ledige seter hjemover (av og til i alle fall).
     
  5. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Flyene er som oftest stappfulle med unntak av vintermånedene. Jeg har oppgradering OT på halvparten av mine forsøk til Plus. Dog har jeg flere ganger fått Business. Det er forøvrig bare 4 seter som er verdt å betale for og det er midt i flyet nær nødutgangen. Der får du strekt på beina. Det er vel rad 31 på gamle fly om muligens rad 40 på de nye.
     

Del denne siden