Denne kom på mail nå nettopp: Tiden er inne for å samle vårt kundeprogram i vår egen app, snarveien. Du sparer Trumf-bonus som normalt frem til 31.12.2024. Fra og med 1. januar 2025 vil du ikke lenger kunne spare Trumf-bonus når du fyller drivstoff hos Shell. Nå har jeg selv fylt lite drivstoff det siste halve året, men det er jo en kjedelig nyhet at det blir et mindre sted å hente ut bonus fra...
Når begynte de med at man måtte melde seg på noe ekstra i appen for å få de 50 ørene rabatt? Lenge siden jeg har fylt hos Shell uansett. Men nå blir det enda færre ganger
Det er jo litt spesielt, Shell og Norgesgruppen dannet jo Trumf sammen da de startet opp Trumf i 1996, men Shell er jo egentlig en saga blitt i nedstrøms sammenheng i Norge etter hvert med salget til St1 og utløp av lisensavtaler så vil det ikke finnes noen Shell-stasjoner på sikt i dette landet.
Har heldigvis sluttet med flytende drivstoff for lenge siden! Er vel en kopp kaffe og noe mat fra tid til annen. Vi har vel Esso enda?
Ble uansett ikke fullt 50 øre rabatt, da Shell betjente stasjoner som regel lå 30 øre høyere pr. liter kontra billigste ubetjente. Nå blir det for min del DnB MC (3%) på billigste ubetjente. Trumfkronene fra Shell utgjorde veldig lite i min Trumf opptjening så ikke store tapet.