sild i tønne

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av blystan, 30. sept 2015.

  1. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    SK 9630Stockholm, Sweden] requireclick=[on]" style="color: rgb(51, 102, 153); cursor: pointer;">ARN
    10/01/15 3:00 PMHKG
    10/02/15 7:20 AM343
    Su,M,Th,F,Sa
    80% / 13mC0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Det står her at det ikke er noe ledig. Men ved å titte på sas sine sider så kommer det opp at man fremdeles kan kjøpe 5 seter i biz.
    Jeg har ringt sas for å høre med dem om det egentlig er igjen noen seter i høyere klasse. (har ot)
    Men dem sier da til meg at det ikke er et ledig sete på hele flyet.
    Hvordan kan dem selge 5 seter til i biz, vis det ikke er et ledig sete på hele flyet? Overbooking av 5 pax i biz høres ut for meg som er ekstremt sjansespill. I eco hadde jeg skjønt det hvor det er så mye seter og mulighet for op-up, co-up, ot osv.
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Söker jag på sas.se 01OCT är det enda lediga jag får upp till HKG via CPH/PVG.
     
  3. melind

    melind Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Ser også den 23 Oktober kommer det kun opp via PVG til HKG.
    Jeg skal reise til HKG da og skulle bestille for en venn på samme fly som meg, men fant ikke noe ledig.
    Lurer på om flyene er fulle eller om SAS prøver og mate passasjerer over på CPH-PVG-HKG ruten for og dele på belegg.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan være det er oversolgt i go og de fortsatt selger biz for å satse på no-show og med det ikke måtte oppgradere. .
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Også kan det være at de satser på at noen ikke rekker frem til flyet, avbestiller. Om de nå får solgt fem billetter tekstra til 35 000 kr/stk og må nekte noen ombordstigning, er det fortsatt gode penger i å betale denied boarding comp på 2000 Eur.
     
  6. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror dem har sletta alle ledige pga oppgraderinger nå. Jeg har plutselig fått op-up. OT sier at jeg ikke er oppgradert, men jeg sitter plutselig i pluss.
    Så det er nok oversolgt i go. Det som var ledig i pluss var blokkert for op-up. Og nå får jeg heller ikke opp Biz selv heller. Så spørs om jeg titta bare akkurat når det var en oppgradering eller noe så det åpna for et bittelite salg.
    Jaja. Får vi se om jeg får biz eller om jeg blir sittende med gratis upgrade i pluss. Overlever pluss selv om det er natteflyvning :)
     
    RoadKing liker dette
  7. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    upload_2015-9-30_18-34-42.png
    upload_2015-9-30_18-35-5.png
    upload_2015-9-30_18-35-30.png
     
  8. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Har sett på den samme selv.
    Du finner meg på 16D med blokkert midt ;)
    Jeg ringte dem og spurte om pris for å få biz etter at jeg fikk mail om at jeg kunne oppgradere. Og da fikk jeg vite at siden jeg allerede var oppgradert så skulle jeg spørre i innsjekk skranken om jeg ikke kunne få upgrade til biz. For dem trodde det skulle gå fint utifra dem så siden jeg allerede hadde fått upgrade
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden