Stemmer det, men 5k skal jeg alltid klare å fikse tenkte jeg, men burde skrevet det selvsagt. Uansett, noen som vet hvordan det funker?
Singapore Airlines last week revealed its new inflight product on board the A380 aircraft, with the configuration of F6 J78 S44 Y343 (antall seter i hver kabinklasse, seat map). Initially, the new cabin A380 is scheduled to operate Singapore – Sydney route once a day, from 18DEC17. This reflected in last week’s schedule update. link SQ221 SIN2040 – 0740+1SYD 388 D SQ232 SYD1215 – 1735SIN 388 D Fine tider begge veier.
Kommet noen info om ny C i disse flyene? Eller blir den kanskje bare byttet ut med den nyere varianten som SQ bruker i 77W?
C bli også byttet ut i nye seter. Du finner infoen i denne linken https://a380.singaporeair.com/en_UK...m_medium=email&utm_campaign=A380Launch_171102
Er det da mulig å håpe på at noen av disse blir tilgjengelige på award/bonusreise? Eller er det vanlig at slike nye cabiner blir forbeholdt cash??
Tvilsomt, må nok ut med cash også i fremtiden. Nå er det bare utvalgte flytyper som kan bookes med eb
Men ny C-klasse har også seng dersom man booker to midtseter, og ser virkelig bra ut.. Den er mulig å få på reward såvidt jeg vet Lurer på om man ved ledig nabosete får lov til å legge ned dette og ordne seg en dobbeltseng alene...
Likte godt dobbeltsengen. Sist jeg fløy med frøkna syntes jeg det var trist at det var en divider, selvom begge lå og sov kunne vi ikke ligge inntil hverandre. Dette ser fristende ut.