Har en lang layover i Singapore natt til søndag i februar. Hadde det vært på dagtid, så hadde vi sikkert dratt ut. Men når vi lander rett før midnatt og neste fly er 8:00 på morgenen etter, er det mer å finne på utenfor flyplassen eller inni? Vi har tenkt å ikke sove.
1. Har du tilgang til lounge? 2. Er loungen åpen? Ville kanskje uansett tatt en kjapp tur inn til byen. Kjenne litt på livet og ta en øl. Da går det fort et par timer. Kjedelig å henge på flyplassen midt på natta . lounge eller ei.
Dra inn til byen! Businessloungen er åpen 24/7. Hvis du ikke har tilgang til lounge ville jeg likevel bestilt inn et rom på crowne plaza changi.
Hvis dere ikke vil sove, da er det bare en riktig ting å gjøre, dra til byen. Last ned Grab så dere kommer dere til byen uten stress.
Har tilgang til Biz lounge (skal videre med SQ i Biz). Men glemte å nevne at jeg skal inn med billigfly først, også videre med SQ, så jeg får kanskje ikke sjekket inn før 3 t før avreise uansett. Da er det ikke sikkert det blir noe lounge heller. Så alt peker mot at det blir ut på tur! Skal sjekke ut Geylang Si fra om det er tips om andre steder i Singapore som er åpent på natta
Så vidt eg veit får du sjekka inn med SQ 24 timer før avreise, men uansett dette er også ein by som sjelden søv. Få deg litt Satay og ein Singapore Sling i byen, før du tek champis, ein dusj, og meir champis i loungen
For 6 timer ville jeg bare ha brukt roaming, og en datapakke fra leverandøren du bruker. Telia har feks 100MB til 150,- kr i Singapore.
Har tidlig flight fra Changi på mandag morgen, har booket rom på Crowne Plaza, er det langt til terminalen? Kan man sjekke inn bagasjen på søndag kveld?