Skal innom Singapore to dager heimatt frå Sydney. Er Sands verdt det? Og er stoppover-pakka til SQ eit bra tilbod, eller booker du like billig sjølv?
Noen aktuelle steder å bo har vært diskutert her: https://insideflyer.no/forums/threads/hvor-bor-man-i-singapore.4240/page-2#post-97498
Vi skal mest sannsynlig mellomlande i Singapore på vei til Australia. Hvor mange timer må man ha for at det skal være noen vits i å dra inn til byen?
Trur ikkje eg har vore inne i byen under 6 timer i mellomlanding, men då sat eg bak i bussen. Det er organiserte bussturer som er heilt ok, trur dei begynner på nokre få timer. Finn dei på Changi-sida
Kan anbefale Oasia Downtown. Hadde rom med tilgang til Club lounge. Eget basseng, flott utsikt og svært god service. Ikke alt er perfekt, men til prisen er det bra. Vi betalte litt i overkant av 1.400,- per natt
MBS føltes fryktelig travelt når jeg var der i ‘11. Fikk imidlertid en 200kvm suite i 60+ etg så kan ikke klage over oppholdet... Sist bodde jeg på ParkRoyal on Pickering etter anbefaling fra en kollega i Singapore.
Det tar ca. en time med t-banen til sentrum, + inn og ut av sikkerhet. Tror ikke jeg ville gjort det på mindre enn fem-seks timer avhengig av stressnivået ditt.
Jeg var i Singapore nå i januar og bodde tre netter på JW Marriott Singapore South Beach. Det syns jeg lå veldig bra til. Suntec shoppingsenter rett over veien. Der starter hop on hop off-bussene og det anbefales å ta enten rød eller gule linje. Eller begge Det var gangavstand til Clark Qauy og Boat Qauy. Bar i 18 etasje med nydelig utsikt over Singapore sin skyline. Du kan booke rom med tilgang til executive lounge. Der får de en fin frokost på morgenen. Mat (buffet) og drinker på ettermiddagen til kl 1930, og drikke helt fram til kl 2130.
Av de mange opplevelser jeg har hatt i Singapore er Sunday Champagne Brunch noe som bør oppleves om man er der på en søndag. Spis så mye du vil gjør at du trenger verken frokost eller middag den dagen - og fri flyt av champagne betyr at humøret er på topp. Har prøvd det samme i Bangkok, Kuala Lumpur og Ho Chi Min City, men det kan ikke sammenlignes. Av de 3-4-5-6 hotellene jeg har testet opp gjennom årene anbefaler jeg Ritz-Carlton.
Nei det er ikke fra loungen. Det er fra baren i 18.etasje. Der er det også svømmebasseng, og det coole bordet hvor du sitter med bena i vann. Baren er utendørs, men under tak.
Er det nokon som har testa Singapore Airlines stopover holidays. Skal vera visstnok vera eit godt tilbod(ifølge SQ...)
Mange gode tips her, men mange av dem er fra flere år siden. Har noe forandret seg? Skal være i Singapore fra 18. til 22. juli. Hotelltips i prisrange 6-8000 totalt?
Eg betalte rundt 6500 for fire netter på Hilton Singapore i fjor sommar, og eg likte meg godt på hotellet.
Eg syns den var grei, mykje folk når spriten stod på disken, men fann likevel alltid ledig bord. God mat, ryddig og reint, øl, vin og brus tilgjengelig heile dagen og grei frokost sjølv om buffeten der var noko mindre enn i restauranten nede. Anbefalar restaurantfrokosten med stort utvalg i snadder. Men sjekka kvitteringa/hukommelsen no, romprisen var 2250 SGD totalt, så eg betalte kanskje litt meir enn 6500 kr for dei fem (ikkje fire) dagane... Edit: og ja, Hilton i Orchard Road.