God morgen folkens, fra OSL loungen denne gang; Kjapp frokost er unnagjort og BA mener jeg skal løpe til gate. Når det er «gate-closing» før innsjekk stenger så lar jeg meg ikke lure og subler i meg boblene i normalt tempo. Turen går til LAX. Jeg har første rad bak F, og det ser ut for at jeg får 3-seteren for meg selv. På OSL-LHR har jeg 1D, regner med @Eddie47 synes det er OK. BA overrasket med Nicolas Feuillatte champis på vei hjem på onsdag, lurer på om det var en glipp og vi er tilbake på standard i dag? Det selges fortsatt 1 F sete på flighten LHR-LAX så skal prøve på oppgradering igjen når jeg kommer til LHR. Det er buss for fly fra F25 i dag, kom til å tenke på at det stort sett har vært ett eller annet utbygningsprosjekt på OSL siden jeg begynte å reise herfra «fast» i 2000. Blir det noen gang ferdig?
God morgen fra Bjørvika. Flott vær i hovedstaden i dag. Skal tilbringe mye av dagen som turist på musea på Bygdøy. Noe har nok endret seg siden sist jeg var der. Tror det var i 1975
God morgen fra Bangkok. Da blir det flytting på meg i dag. Fra sykehus til mere hotell aktig greie. Så det betyr at ting går rett vei!
God morgen fra Oslo, Er det flere på IF som er klar for Rammstein? I kveld blir det det komplette galehus på Ullevål!
Søndag! Deilig. Forskjell på Ramstein og Rammstein.. Og joda, det er flere på IF som liker Rammstein!
... ellers er det litt grått på solkysten i dag .. Skal henge litt med et barnebarn på 2 år i dag .. Ha en fin søndag enten dere skal på Ullevål stadion eller andre luftige aktiviteter .. 9 dager til direkteflyet BGO-YVR
Edit; BA leverer NF som «fast» sjampis i uoverskuelig framtid ref purser; Etter 3 småflasker til frokost var det vel ikke annet å vente enn at shoppingfingrene var i gang?; Nå er det T/O straks. F-cabin er full så null upgrade, kjipern på rad 6 å se rett fram på LPGS. I det minste er 6E tom. TG pysjen er på, klar for seinsein frokost og LAX next;
God formiddag fra Brønnøysund, temmelig grått og lite inspirerende vær her. Men letter forhåpentligvis litt i løpet av de neste timene. Planlegger en liten tur opp i Torghatthullet før Widerøe skal få frakte oss tilbake til OSL via TRD i kveld.
God morgen fra hovedstaden. Sola skinner og jeg er så glad! Det ble litt for mye egg og bacon til frokost så må innrømme at senga frister mer enn å gå ut, hhmmmm... what to do?
God søndag fra Nordens Paris Her skal søndagen tas rolig. Ikke store planer idag sånn bortsett fra å måtte bli ferdig med noen rapporter etter jobbing de siste dagene Så får jeg ønske alle dere andre som skal på Rammstein eller ikke en god søndag
God søndag fra hovedstaden. Litt av dagen ble brukt til en sykkeltur, og litt av dagen gikk med til å plukke sopp. Grei fangst i dag ... Rammstein eller ikke, kantareller ruler!
God ettermiddag. Hangover som faen etter i går. Ble en bra kveld med noen kompiser. I dag skal jeg på kino med en her i byn som jeg kun har snakka med over nett. Spennende
God ettermiddag frå Sunnfjord som er i overkant fuktig. Arvingen søv, madammen lagar middag og husets herre jobbar med konsulentoppdrag. Besøk til (beste)foreldre seinare. Ikkje ein alt for galen sundag.
Ganske god søndag fra Operataket, eller lekteren på utsiden. Obos sponser konsert, så da må noen av oss jobbe. Enn så lenge er det sol, men værmeldingen ser skummelt ut i kveld.