Sånn sett enig, men for min del har det blitt familieturer til USA med sas metall begge gangene jeg har brukt CT. Vi har såpass små i heimen at det ikke er aktuelt å dra avgårde bare oss to på first til Langtvekkistan. Med halv pris på barn og biz for go er det no brainer for vår del. Sa opp amex i oktober når nye vilkår kom
Har også to små barn så har tenkt at vi får dratt på langtur oftere om jeg går for CT. Da trenger jeg bare å spare opp poeng til meg og ungene (som går for halv poengpris) og samboeren bruker CT. Jeg flyr ikke så mye for øyeblikket med jobben, så får ikke spart opp poeng så raskt. Derfor må jeg nesten fokusere på CT for å få til en "bonus-tur" med hele familien.
hei forsto ikke helt den. her e rmitt regnestykke for 2+2 med sas metall intercontinental FP 2voksne x 60 000 + 2barn x 30 000 = 180 000 poeng i biz om du har opptjent det. CT 2voksne x 100 000/2= 100 000 + 2barn x 50 000= 200 000 i biz. eller er jeg på bærtur?
Lampegiganten.no som du går igjennom viatrumf og kan betale med Amex om du skal kjøpe nye lamper feks...
Sikkert ikke Er nok heller jeg som ikke har fått med meg alle detaljene ennå. Må man punge ut 100 000 poeng for å bruke CT? Hvor kommer 100 000 fra? Jeg var ikke klar over at man ikke fikk halv poengpris for barn ved booking i Star Alliance heller. Da faller den planen litt i grus, men er jo endel interessante reisemål gjennom SAS vi kan gå for med barna.