Fikk akkurat en spørreundersøkelse fra Norwegian om bonusprogram og hva jeg likte best. Der ble jeg blant annet spurt om fordeler som ekstra bagasje, prioritert boarding, gratis oppgradering til premium ved ledig plass etc var interessant. Ut fra summen av spørsmål virket det som om Norwegian vil prøve justere litt og legge inn godbiter for oss som flyr en dem. Er det andre enn meg her inne som fått denne eposten ?
har fått og svart, fikk det klart frem at jeg synes mangel på allianse og dermed lounger er deres to største mangler. og at jeg ikke syntes deres bonusprogram var noe å sammenlikne med noen andre sitt, i særklasse u attraktivt. Legger ikke noe imellom til Kjoser'n
Hadde vært supert for meg også.. Da kunne jeg dratt i land EBG og FBP, selv om EBD hadde måttet ofres.. Ellers tenker jeg at Norwegian og Emirates hadde vært en god kombinasjon av nettverk. Bare litt kluss i servicenivået
Håper alle her inne tar undersøkelsen og sier klart ifra at Norwegian ikke er noe alternativ på verken jobb- eller fritidsreiser så lenge de står utenfor en allianse. Tror iallefall jeg fikk godt frem mitt eget syn Når det er sagt så synes jeg ikke Norwegian står noe tilbake for SAS sitt produkt på domestic flights (aldri brukt dem til utlandet, men de har jo begynt å få mange gode interkontinentale destinasjoner) så om de joiner OneWorld som partner til AirBerlin f.eks så er det absolutt interressant.
Min tilbakemelding var kort og greit: 1. Knytte til seg flere partere for opptjening og uttak 2. Må få flere attraktive muligheter for uttak (primært reiserelatert) 3. Ryddig og god kommunikasjon med medlemmer enten det er positive eller negative endringer
Jeg fikk også mailen tidligere i uken, jeg slettet hele sulamitten uten å svare. Sikkert ikke lurt vil mange si, men med 50 årlige på fullflex med DY uten å få ett eneste poeng, ble jeg i et svakt øyeblikk, en smule provosert.
Er der arbeidsgiver som nekter deg å samle i Norwegian Rewards? Jeg flyr noen flexrundturer i måneden og kontoen fylles fort opp.
Arbeidsgiver har en avtale med DY og denne gir ikke Rewards, uansett bookingklasse. Får bare Rewards på utenlandsreiser, og de er det ikke mange av.
Kjedelig. Jeg bruker en avtale gjennom en felles sammenslutning og der hagler det inn, spesielt på flex. Nei det er ikke mange kroner man får på en utenlandsreise til 999,-.
Ja, prisen må sies å være svært gunstig, normalt betaler jeg rundt 1300,- på ruten SVG-OSL tr i fullflex med baggasje og fasttrack