Skryt av forumet og brukerne!

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Satyv, 07. sept 2016.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Det var ingen opplagt plass å skrive dette, så jeg legger det ut her. :) (siden jeg fortsatt er ganske ny) Jeg har bare lyst å skryte litt av dette forumet og brukerne her. Jeg har vært innom endel forum opp igjennom, men dette er definitivt det triveligste. De fleste forum har sine troll og bedrevitere, folk som gjerne går av skaftet for småting å pirker på andres skrivefeil og meninger. Men her er opplevelsen min utelukkende positiv. Utrolig hjelpsomme veteraner, forumeiere og eksperter på de "rareste" ting når det kommer til reise og opplevelser. Så tusen takk til alle dere som gidder å svare på spørsmål om ditt og datt å prøver å hjelpe så godt dere kan. Det er jammen mange av dere som bruker endel tid på dette! Det er veldig mye bra å lese seg opp på her takket være dere. Klapp på skuldra til alle og tommel opp. :)
     
    Stormeren, Poul, Henrik and 52 others like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    På vegne av vårt lille forum, takker for fine ord og takk for at du tar deg tid til å bidra.
     
    Stormeren and Satyv like this.
  3. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Og vips - innlegget ditt viser også et fint eksempel på den gode holdningen og den hyggelige stemningen blant forumistene :)
     
    Stormeren, Hilde, Satyv and 12 others like this.
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her kan jeg bare si meg helt enig med både @Satyv og @Robert H ! Så mye trivelige, kunnskapsrike og ikke minst humoristiske folk som det finnes her inne så skulle man ha fått utdelt medlemskap på resept! En fantastisk gjeng som jeg er veldig glad for å være en del av. Og veldig snart er det MegaDO folkens! :)
     
  5. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,297
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Det var akkurat samme følelsen jeg fikk i fjor sommer når jeg dumpet over dette forumet. Synes det er utrolig kult at du tar deg tid til å rose forumet og medlemmene her inne, fordi det er vel fortjent. Skulle ønske jeg hadde kommet på det tidligere :p
     
    Baldrick, Eddie47, peterfox and 3 others like this.
  6. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, jeg hiver meg på denne skrytemeldingen!

    Mye bra(men skulle vært enda mer) lesestoff for nok en stakkar bitt av bonusbasillen, ALF - TOS - OSL - EWR i morgen, la gå! :)
     
    Satyv, geddi and peterfox like this.
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Støtter alle innleggene her !
    @Thomas123 -hjertelig velkommen til InsideFlyer.no og forumet.
    Det jobbes hele tiden med hjelp på forumet og innlegg. Jeg håper ikke at du misforstår følgende;
    Nei det ligger ingen T/R Trip Report ALF-TOS-OSL-EWR på forumet, men her kan du skape historie, dersom du ønsker å dele din beretning / report fra turen.
    Vi skal backe deg på turen. Heie på deg. Avslutningsvis må jeg få ønske deg god tur - kose deg i New York hvis det er turens endelige destinasjon.
     
    Stormeren, Edvard, Thberget and 4 others like this.
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Kanskje jeg må komme deg i forkjøpet, gjorde samme tur på lørdag bortsett fra jeg hadde en tur til CPH før snuten ble vendt vestover.

    Jeg må si meg enig med første taler, har lært mange gode "tjuvtriks" her inne, og ikke minst det å lære om å få mer for mindre (eller mer som samme pris for mindre).
     
  9. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Helt enig! Har lest forumet her over lang tid før jeg endelig registrerte meg og begynte å bidra med det lille jeg kan. Opplever at stemningen er bra. Det er også sjelden eller aldri slik at det blir teite og prinsipielle diskusjoner som mer minner om krangling, slik man kan oppleve på flere andre forum innenfor denne "bransjen" :)
     
  10. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Jaså en "likebait" post?!? He he he neida :) jeg er enig i det du skriver (og likte innlegget ditt også :)
     
    Satyv liker dette
  11. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Shit! Busted.. Nei, rett og slett oppriktig og ærlig skryt. :) Jeg blir bare mer og mer glad i å reise etter å "henge" her.

    Du fikk forresten "like'n" din tilbake! :D
     
    Stormeren, Ursa and Stuttfeiten like this.
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Vil bare trekke frem denne igjen. Takk til @tommy777 som faktisk hjelper det son strengt tatt er fremmede med hotellrom til en hyggelig pris. Han har faktisk gjort det ved to anledninger. Og @afirm som tilbyr seg å hjelpe med fotballbilletter. Insideflyer er er trivelig nettsted som har gitt meg mange tips on mye rart.
    At enkelte forlater skuta er greit og hvorfor legger ikke jeg meg oppi, men fisking via pm passer ikke meg.
    Så stor takk til Tommy og alle som bidrar her. Hvis jeg kan hjelpe noen så skal jeg gjøre mitt beste
     

Del denne siden