Det var ingen opplagt plass å skrive dette, så jeg legger det ut her. (siden jeg fortsatt er ganske ny) Jeg har bare lyst å skryte litt av dette forumet og brukerne her. Jeg har vært innom endel forum opp igjennom, men dette er definitivt det triveligste. De fleste forum har sine troll og bedrevitere, folk som gjerne går av skaftet for småting å pirker på andres skrivefeil og meninger. Men her er opplevelsen min utelukkende positiv. Utrolig hjelpsomme veteraner, forumeiere og eksperter på de "rareste" ting når det kommer til reise og opplevelser. Så tusen takk til alle dere som gidder å svare på spørsmål om ditt og datt å prøver å hjelpe så godt dere kan. Det er jammen mange av dere som bruker endel tid på dette! Det er veldig mye bra å lese seg opp på her takket være dere. Klapp på skuldra til alle og tommel opp.
Og vips - innlegget ditt viser også et fint eksempel på den gode holdningen og den hyggelige stemningen blant forumistene
Her kan jeg bare si meg helt enig med både @Satyv og @Robert H ! Så mye trivelige, kunnskapsrike og ikke minst humoristiske folk som det finnes her inne så skulle man ha fått utdelt medlemskap på resept! En fantastisk gjeng som jeg er veldig glad for å være en del av. Og veldig snart er det MegaDO folkens!
Det var akkurat samme følelsen jeg fikk i fjor sommer når jeg dumpet over dette forumet. Synes det er utrolig kult at du tar deg tid til å rose forumet og medlemmene her inne, fordi det er vel fortjent. Skulle ønske jeg hadde kommet på det tidligere
Jepp, jeg hiver meg på denne skrytemeldingen! Mye bra(men skulle vært enda mer) lesestoff for nok en stakkar bitt av bonusbasillen, ALF - TOS - OSL - EWR i morgen, la gå!
Støtter alle innleggene her ! @Thomas123 -hjertelig velkommen til InsideFlyer.no og forumet. Det jobbes hele tiden med hjelp på forumet og innlegg. Jeg håper ikke at du misforstår følgende; Nei det ligger ingen T/R Trip Report ALF-TOS-OSL-EWR på forumet, men her kan du skape historie, dersom du ønsker å dele din beretning / report fra turen. Vi skal backe deg på turen. Heie på deg. Avslutningsvis må jeg få ønske deg god tur - kose deg i New York hvis det er turens endelige destinasjon.
Kanskje jeg må komme deg i forkjøpet, gjorde samme tur på lørdag bortsett fra jeg hadde en tur til CPH før snuten ble vendt vestover. Jeg må si meg enig med første taler, har lært mange gode "tjuvtriks" her inne, og ikke minst det å lære om å få mer for mindre (eller mer som samme pris for mindre).
Helt enig! Har lest forumet her over lang tid før jeg endelig registrerte meg og begynte å bidra med det lille jeg kan. Opplever at stemningen er bra. Det er også sjelden eller aldri slik at det blir teite og prinsipielle diskusjoner som mer minner om krangling, slik man kan oppleve på flere andre forum innenfor denne "bransjen"
Shit! Busted.. Nei, rett og slett oppriktig og ærlig skryt. Jeg blir bare mer og mer glad i å reise etter å "henge" her. Du fikk forresten "like'n" din tilbake!
Vil bare trekke frem denne igjen. Takk til @tommy777 som faktisk hjelper det son strengt tatt er fremmede med hotellrom til en hyggelig pris. Han har faktisk gjort det ved to anledninger. Og @afirm som tilbyr seg å hjelpe med fotballbilletter. Insideflyer er er trivelig nettsted som har gitt meg mange tips on mye rart. At enkelte forlater skuta er greit og hvorfor legger ikke jeg meg oppi, men fisking via pm passer ikke meg. Så stor takk til Tommy og alle som bidrar her. Hvis jeg kan hjelpe noen så skal jeg gjøre mitt beste