Skt. Petri vs The Square?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Storg, 04. jan 2015.

  1. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Hei.

    Planlegger en liten tur til køben på våren. Og akkurat nå står det mellom disse to hotellene. Har satt maks grense på 5000,- for 3 netter. Men hvem er best? SKT. Petri trenger vel litt oppussing?

    Og er det noen andre jeg burde vurdert?
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Skt Petri har prima beliggenhet, men trenger litt oppussing som du sier. Var veldig spennende for en del år siden, nå har de fleste andre i segmentet også moderne kunst og lignende.

    Brukte First Twentyseven forrige gang. Mest slitte hotellrommet jeg har fått på år og dag, styr unna.
     
    EB liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Noen år siden jeg testet Square - men Skt Petri er fortsatt utrolig bra. Ja de trenger en oppgradering - men er fortsatt et av de beste hotellene jeg vet om i København. Ellers har jeg hørt mye positivt om SP34.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Skt Petri har jo en litt interessant beliggenhet, jeg har hørt at de har tapt seg noe voldsomt og er veldig slitt, noe Tripadvisor også bekrefter.

    Best i København er vel D'Angleterre, men det koster selvsagt en del, hadde valgt det dersom man feirer noe spesielt.

    Om ikke, er jeg bonusslave i København og velger enkelt Scandinavia, som ofte er billig og de er veldig generøse med oppgraderinger. Ellers er det noe spesielt med Royal, utsikt og beliggenhet samt freshe rom

    Marriott er også ett trivelig hotell med en meget bra Executive lounge. Ofte bra priser der og minst like sentralt som Petri
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    SP34 har jeg også hørt mye bra om.
     
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Bor på SP34 nå, og det kan anbefales.
     
    Darkcho liker dette
  7. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for svar. Da har jeg booket SP34, de lå også litt under i pris. Fikk også bekreftet at det er lurt å sjekke hotellet direkte. Sparte penger på ikke booke via Hotell.com.

    Nå må jeg bare finne restauranter å spise på, men har god tid på meg..
     
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Cocks & Cows, som ligger på hotellet, skal være en av de beste burger-restaurantene i København. Uheldivis for meg (og kanskje litt typisk) er det stengt den ene kvelden jeg er her, kloakken hadde gått tett.
     
    Storg and tommy777 like this.
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Storg and EB like this.
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Bra valg av hotell :) Selv hadde jeg nok endt opp på Royal ;)

    Når det gjelder mat vil jeg anbefale Tight i Hyskenstræde 10 (rett av Strøget). Super mat til en helt ok pris :)

    http://www.tight-cph.dk
     
    Storg liker dette
  11. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Nå flytter Søren og hans ansatte på Restaurant PUK noen hundre meter og åpner ny restaurant den 11. januar.
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo på søndag... Skal til Køben torsdag, så vet du hva den blir hetende og adressen?
     
  13. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Restaurant Karla tror jeg den skulle hete... Gå forbi twentySeven og ta til venstre i første gate... Skal da ligge på venstre side. Skal se om jeg finner invitasjonen til åpningsfesten.
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden