God morgen fra hjemmekontoret. Godt jeg fikk en dag ekstra i medlemsperioden, så jeg klarte målet på 500K poeng hos Strawberry Ha en strålende torsdag alle bonusnisser
God morgen! Det regner i bøtter og spann, kanskje snøen blir raskere borte? Fant ut at det var en relativt interessant konsert rett borti gaten for hotellet i LA neste helg, så da ble det kjøpt inn billett. Enn så lenge har jeg ingen planer for turen, bortsett fra det. 1 kr her og 1 kr der. Det blir penger av slikt! Ha en finfin dag!
God dag, Må vel pakke litt til ORD i morgen. Noen som har nylige erfaringer med ORD og Mobile Pass Control-appen?
God morgen fra CLT. Alltid gøy når billetten sier "First Class". Ikke fullt så gøy når det er domestic i USA. Og en flyplass uten Star Alliance lounge?? Heller ikke så veldig gøy. Jaja, ser frem til å besøke Polaris i ORD om noen timer. Ha en fin dag folkens!
Nuvel, jeg vil si at domestic first er et kvantesprang komfortmessig sammenlignet med bak gardina. Syns ikke veldig synd på deg, selv om det er villedende ordbruk av amerikanske flyselskap.