Skytrax top 10

Tråd i 'Nyheter' startet av John in The Tower, 16. juli 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
  2. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Umulig å svare på, men de fleste topp for meg... Men hvis skal se på Reidarklasse er det merkelig med LH ???... Men har hatt et par LH i F og der er de i absolutt topp med OZ. Forstår ikke hvorfor Garuda er der. Hvem pokker flyr Garuda på verdensbasis og drar dem opp her...Aner ikke hvor bra de er... Hvis de er der, vil jeg foreslå PAL også..

    Og hvem savner vi, mange...
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Garuda har jo blitt kåret til verdens beste selskap i økonomi. Uten at jeg helt forstår det. Selv om de skal ha kudos for å servere mat til en stappfull 737-800 på en 20 minutters flytur.
     
  4. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Skytrax er bransjens offisielle benchmark av produkter på både bakken og ombord:
    Så dette er ikke noe som Aftenposten har pisket sammen på egenhånd;) Du kan lese mer om Skytrax og hvilke parameter som benyttes ved å rote litt rundt her: http://www.airlinequality.com/StarRanking/ranking.htm

    Ellers skjønner jeg ikke hva LH har å gjøre på listen, ved unntak av F-produkt på bakke og kanskje ombord(?). Synes og at Asiana fortjener en høyere rank en 8. plass, de har jo trossalt tryllekunstnere ombord:D Ellers ikke noe bombe at listen trones av asiatiske selskaper.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, det er det. Men så er det bare en vanlig artikkel, kan ikke forvente allverdens heller. De som vil kan jo ganske lett google seg frem til en hel del av kriteriene her. Men for all, tynn sak er det selvsagt.
     
  6. jefi99

    jefi99 Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13

Del denne siden