Slå sammen bookinger

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rscott, 05. sept 2021.

1. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har fått slått sammen to bookinger til én i samme klasse på samme flight før?

Problemstillingen er som følger: Jeg har booket meg en MR for penger med SAS til HND neste år. Business ut og Plus hjem. Grei deal til ca 15.000 NOK for 20.000+ EBP. Så ønsket madammen å bli med, og jeg booket en separat billett til henne for samme pris. Diff mellom Plus og Biz på returen er ca 13000,-/pax, noe jeg synes er litt i overkant.

Jeg tenkte derfor å legge inn bud til business for oss begge på returen, men det blir jo dårlig stemning om bare jeg blir oppgradert. Har derfor sendt e-post til den danske diamantmailen om de kan slå sammen bookingene. Har dog ikke allverdens håp etter 7-8 "computer says no" fra dem i det siste.

Er det noen som har klart å slå sammen bookinger, eller har andre forslag til løsning?

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det går ikke å slå de sammen.
    De kan linkes opp ved at det lages et notat i bookingen, men det vil jo i tilfelle bare være synlig for agenter som manuelt betjener bookingen.
    Eks ved kansellering og rerouting.

Tror ikke du kommer utenom dette med mindre du kjøper en oppgradering på forhånd eller i gate.

Rscott liker dette
  3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    Ok. Du sitter jo med fasit på det meste, så da blir det nok retur i Plus :)

4. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Blir det like dårlig stemning om bare hun blir oppgradert?

RoadKing, haakonvt and Rscott like this.
  5. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,204
    Bonuspoeng:
    113
    MYE dårligere, tro meg :p Men siden hun er gull og jeg diamant er det vel mest sannsynlig at jeg vinner lotteriet.

jgroneng liker dette

Del denne siden