I går og i dag får jeg ikke til å endre billettene mine inne på SAS sidene? Kjedelig når det er ledig business. Andre som har samme problem?
Utrolig irritert! Finner ledig billett jeg har lett daglig etter i 2 måneder - men Sas sidene mine tillater enda ikke at jeg gjennomfører endringer selv. Kaster meg over telefonen - gjennom alle de gørre tast 2 tast 2 menyene. Møter en sløv svenske som roter det til - og inne han får fingeren ut er drømmebilletten tatt av noen andre Han mener at det må være en feil på Min side siden jeg ikke får endret eller kansellert billetter selv. Jeg ber han rapportere det til service - men gjør de noe med sånn? Eller må jeg vente på at det går over av seg selv. Drittstart på dagen min isllefall
Har ikkje klart å endre påbonusbilletter på ei stund, eller avbestille Har booka billettene og fått Diamanteposten til å utføre magi.
Prøvde å flytte bonusbilletter bestilt på 50% i juni, men da skulle de ha full poengpris for å flytte de? Er det riktig?
Veldig forståelig. Hadde samme opplevelse med Talinn og mistet en T/R til Miami med LH First pga somling på telefonen. Man må bare puste tungt og «suck it up». Sånn er bonuslivet.
Prøver å endre en EWR-CPH-OSL retur til EWR-OSL. Fire personer booket i Plus med FlyPremium rabatt. Kommer ikke forbi "Neste", må det være 240 000 poeng på konto selv når jeg skal endre en eksisterende bestilling?
Ja, har hatt problemer med det samme selv, du kommer ikke videre hvis du ikke har like mange eller mer poeng enn det reisen opprinnelig kostet. Det er nok en bug/feil for det har ikke vært slik tidligere. For å endre slik ting er nå må du ringe inn, om du ikke tør kansellere og bestille på nytt(ikke sikkert billetter dukker opp igjen). Når du ringer inn vil de gjerne ta ett endringsgebyr på 150kr pr pers, men du kan klare å slippe betale dette med å argumentere med at det er en feil på hjemmesiden.
OK, takk mistenkte det. Litt på siden, men disse billettene er bestilt på min mors konto og hun skal ikke være med, min søster er satt som kontaktperson mens jeg som ikke er på den bestillingen prøver og administrere... Jeg selv er EGB, blir det reaksjoner hvis jeg ringer og taster inn mitt EB nummer og ber om å endre en bestilling som ikke er gjort på min konto eller i mitt navn?
Selv ringt inn som EBD og administrert en kompis sin reise jeg ikke var med på. Gikk i allefall greit for meg.
Hadde samme problem, ringte inn og de endret kostnadsfritt. De kunne heller ikke forklare hvorfor jeg ikke selv kunne gjennomføre endringen. Hver gang man trykket på neste, så dro den bare opp/ned den lille ”fanen” med fly/passasjerdetaljer
Nei, det var ikke noe problem. Ørlite diskusjon til å begynne med om at jeg burde kunne ha gjort endringen selv, selv om det ikke var nok poeng for en helt ny bestilling, men han ordnet opp og var vennligheten selv.
Jeg hadde en morsom sak. Hadde opprinnelig bestilt to bonusbilletter på et salg som var. Fant ut at jeg måtte splitte disse siden jeg måtte være noen dager ekstra. Ringte da inn og fikk det splittet. I oversikten står det nå at jeg fikk tilbake poengsummen for opprinnelig bestilling for begge to, og trukket ny pris for min billett. Jeg fikk da faktisk tilbake mer poeng enn jeg opprinnelig hadde betalt for kampanjeprisene. Ble da litt skeptisk til om hennes billett nå ikke plutselig var kansellert (vet jo aldri med sas it), men endte uansett opp med å endre den billetten også. På nettet skulle de ha full bonuspris igjen for å endre den, men siden skattene gikk ned og jeg da skulle ha 54 kroner i retur gikk det ikke å fullføre endringen online. Jeg ringte da inn, fikk den vanlige livstrøtte svensken som endret for meg. Han nektet å ettergi de 150 kronene siden han ikke kunne se noe feil (han påstår altså at jeg lyver), men jeg ble ikke trukket ekstra poeng så jeg tror jeg lar den passere...
Siden det virker som folk her har prøvd det meste før... Har en bestilling for fire personer tur-retur. Er det mulig å avbestille kun returen for en av de reisende? Regner med å måtte legge til litt poeng på bestillingen siden en vei vel er litt dyrere, men det er greit.
Splitt ut den ene reisende først, så endrer du. Da får du vel tilbake 100% og blir trukket 60%. Siden det ikke er mulig å gjøre på nett er det litt 50/50 om du må betale 150kr.