Slutt for oljeruta til Houston

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Cecilie, 15. sept 2015.

  1. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Hyggelig for de som liker retrointeriør og ipad, men 737 er og blir 737! Klarer ikke motiver meg for å fly til København for å tasse inn i noe gammelt, når man kan betale like mye eller mindre for noe kliss nytt fra "Europa". Noe må man vel bruke den røtne kjerra til hvis man har leieavtale som løper....
     
    kiev, milehigh, geddi and 2 others like this.
  2. titocosta

    titocosta Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk aldri prøvd denne ruta. Nedtur. Men det er forståeleg at dei vel å legge ned denne i desse nedgangstider i bransjen..
     
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Denne flighten likte jeg faktisk veldig godt. Ekstremt godt med plass og følelse av mye rom siden det var så få pax. Veldig god service og gode rutetider. Fløy kun SVG-IAH og det var perfekt siden jeg ikke skulle sove på flighten. Eneste minus var underholdningen....altfor begrenset tilbud på Ipaden.

    Valgte IAH-EWR-OSL-BGO hjem igjen på grunn av setene ikke er lie flat. Fløy oppgradert kabin i business EWR-OSL, veldig fornøyelig!

    Glad for å kunne sjekke av denne ruta. All business flight er jo litt spesielt da :cool:
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Vil savne denne. Sover sjelden godt i fly, men her sov jeg godt i 6 timer. Fant en langt bedre sovestilling enn jeg gjorde i Airbus'en.. Airbus'en er dessuten konsekvent altfor varm.
     
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Dette tror jeg dem har endra på. Dem siste 2 turene jeg har hatt (330 new cabin og 340 old) så har det vært så kaldt at jeg har måtte tulla meg inn inn i pledd for å ikke fryse ihjel. Så neste tur blir jeg å ha med varme klær i carry on i tilfelle dem ikke klarer å finne en mellomting. (Og ikke legge igjen reise puta mi hjemme :p )
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Heldiggris ... :p Men kun et par uker siden jeg ble kokt i en SAS A330. Ikke mye bedre i Lufthansas A340 på veien hjem heller ...
     
  7. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Den verste opplevelsen jeg har må ha vært med DY fra Malaga. Satt å svetta noe så sykt. Må ha vært 30 grader i det flyet. Om ikke mer.
    Nest verst var Delta ATL-AMS. Der var det så kaldt at jeg bokstavelig talt ble syk. Kan trygt si det gikk en klage mail til SAS da ja (Dem booka meg om grunnet at flyet mitt hvem fra IAD sto igjen på CPH)
     

Del denne siden