Slutt med gratis WiFi hos SAS?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jørgen, 29. mars 2015.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig dette har vært skrevet om tidligere og gått meg hus forbi, men ser at de har fjernet hakene for EBB og EBS på "Gratis Wifi" på sas.no/eurobonus..

    Eller har de gjort dette fordi de nå begynner å få WiFi også på langdistanse, så de lager forskjellig system?

    Skjermbilde.JPG
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Gratis wifi er kun for EBG og EBD, korrekt. Da blir det likt på kort- og langdistanse.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja.. Synd at de fjerner fordeler for kundene, men må jo berømme dem for å faktisk lage et likt system så vi slipper den evinnelige "gjelder kun på dager med "t" i navnet og på flightnummer som er partall"..

    Så får vi bare håpe at prisen reflekterer at denne tjenesten er mildt sagt ustabil..
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Fint det, men er jo bare et par fly som har wifi... Når skal de oppgradere resten av flåten?
     
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Leste her at de ikke hadde noen planer om å utvide.. Stod vel i Scandinavian Traveler? Mulig @Ida vet mer?
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Found it..

    image.jpg
     
    Last edited: 29. mars 2015
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Synes wifi shorthaul er konge jeg...
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Wifi på kortrutene kommer, men ikke før Panasonic kan levere et tilfredsstillende produkt. Mener å ha hørt noe om at man skal begynne testing av dette i løpet av sommeren.
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Roald har jo sagt at de ikke vil utbygge WIFI på shorthaul. Noe merkelig i grunn, all den tid det blir mer og mer utbredt hos konkurrentene.
     
  10. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hos Norwegian er min erfaring at det stort sett har fungert sånn noenlunde greit. Litt tregt til tider, men helt greit for mail og lett surfing. Den ene gangen jeg har hatt Wifi hos SAS var det også greit nok, men mer ustabilt enn hos Norwegian. Men én gangs bruk er ikke nok til å generalisere. For min del hadde der vært fint om SAS kunne lagt opp Wifi selv på shorthaul, for man får gjort unna mye forefallende korrespondanse på tre kvarter mellom Oslo og København.
     

Del denne siden