Slutt på EB kompensasjon?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Potedes, 08. mars 2023.

  1. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    Siterte nok feil post der ;) skulle være et svar til de som bare hadde hatt problem med wifi
     
  2. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Har SAS luftseter i C klasse på intercont ??
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det kan blåses opp og ned for en form for massasje.
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    da fikk jeg samme svada svar på henvendelse.

    Fikk ca 30k pga LN-RPG i sin tid så har skrevet tilbake og foreslått samme kompensasjon denne gangen

    :)

    Så får vi se
     
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig rart. Burde du ikke få full refusjon?
    Hvordan argumenterer de?
    Var det en t/r-billett eller enveis?
     
  6. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner jo nå hvorfor Pranav fra India ikke skjønner hva EU261 er:eek::rolleyes:
     
    tobeornot999 and Spielhaug like this.
  7. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk idag 4000 poeng i kompensasjon for manglende servering på CPH-GDN i februar.
    Første svar var copy paste med en dyp beklagelse, og ingen kompensasjon.
    Sendte så svar med printscreen om billettens betingelser og innhold (mat og drikke).
    Fikk raskt svar med forslag om 4000 poeng godskrevet. :)
     
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Helt vanvittig. T/r-billett og proaktivt ombooket (eller rettere sagt re-routet hjem) av SAS. Til alt overmål forklarte jeg indiske Pranav både saken og EU 261, men fikk kun til svar at "I have reviewed your case and our answer remain the same. I am sorry to say that we cannot reach an agreement in this matter. Kindly consider this as our final answer in this case.". Samma det. Flyklagenemnda neste.
     
    freddyen liker dette
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk 3000 Eurobonus poeng for manglende service på SK932 LAX-CPH 27.02.2023
    Indisk saksbehandler
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Benicius drar bullshitt svar til nye høyder.

    På en epost der jeg skriver at flighten var forsinket og sete var ødelagt skriver han :

    "I keep my sincere apologies for the inconvenience caused to you.

    Despite the fact that our flight needed an emergency maintenance, we arranged for one of our older Airbuses to avoid any delays for our passengers.

    We presently do not provide any compensation to our passengers on this occasion."

    Artig når kundeservice lyver en rett opp i trynet.
     
    tobeornot999 liker dette
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Og ekstra funny når de skriver på "engelsk" men ikke kan språket.
     
    polscifly and Scandipendler like this.
  12. SuperVC10

    SuperVC10 Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Hva slags mangler snakker vi?
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Sure kjerringer og uspiselig mat

    Kopiert fra tidligere innlegg:
    Opplever jeg noe Diamant? Tja ..
    CPH-LAX ble jeg oppgradert sikker på grunn av 30% diamantboost.
    Hjem igjen .. ingen!
    Damene var sure og gretne og forsvinner før jeg får spurt om noe .. cognac til kaffen?
    Da var damen borte!
    Før jeg hadde tenkt å gå til ro gikk jeg bak for å få meg en GT, ble da spurt om jeg ville kjøpe en?
    Jeg sa jeg ikke hadde tenkt å betale noe, jeg sitter i Plus og dessuten er jeg diamant.
    Da glefset en av tantene til: Det er 35 diamanter her ombord og vi kan ikke holde styr på dere alle!

    Ja ja om man er diamant eller ei så er det jo mulig å smile og være blid.
     
    Last edited: 14. mars 2023
    EndreD, Kristian, holmen and 2 others like this.
  14. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har også hatt en lengre føljetong med kundeservice i noen måneder nå hvor jeg blir kastet mellom EB og customer service (de opptrer som om det skulle være to forskjellige flyselskap), men en av tingene som ble nevnt da av den indiske kundebehandleren da, var at customer service ikke kunne kompensere noe som hadde med EB å gjøre. De hadde kun med flight disruption å gjøre. At EB sendte meg dit for et pengemessig avslag, som den avdelingen visstnok ikke kunne behandle, gjorde ingen forskjell. De kunne naturlig nok heller ikke snakke internt med hverandre for å løse saken og finne ut hvem som hadde ansvar for hva..
     
  15. Potedes

    Potedes Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk vite hos customer service at de bare har customer claim offices i India. Så nevnte jeg at jeg ifjor hadde kontakt med noen fra sverige og da hadde de plutselig kontor der og. Ble anbefalt å sende inn ny claim med referanse til den forrige. Så får vi se da om det tar 6mnd å behandle denne og.
     
    Norwegian_Traveller, Eddie47 and kiev like this.
  16. Potedes

    Potedes Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk denne idag: I have gone through your concern. As you have face a lot of issues in SK908 flight . After investigation we can see that your eligible for goodwill compensation.

    As u request your compensation in euro bonus points . Today we have arranged maximum the transfer of total 3000euro bonus extra points for per person


    3000 lusne poeng. Wtf
     
  17. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,171
    Likes mottatt:
    3,216
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig enig med deg. Et latterlig tilbud i forhold til feilen. Du vurderer selv hva du gjør, men jeg hadde nok ikke godtatt 3 000 poeng. Sannsynligvis får du ikke tilbud om noe mer fra SAS, men det koster ingenting å få saken behandlet i flyklagenemnda. Altså bortsett fra kanskje 15 minutter som du trenger for å sende klagen.

    https://reiselivsforum.no/web/klageinformasjon/fly/
     
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk 2000 manglende servering CPH-GDN, så 3000 for dette er helt på jordet.
     
  19. Potedes

    Potedes Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Samme svar:
    Thanks for your reply.

    I am sorry we can only provide you 3000 maximum not more than that.

    Thank you.


    Svarte bare at han måtte slutte å lyve til meg.

    Prøver flyklagenemda
     
    haifinn liker dette
  20. Potedes

    Potedes Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Fikk ny mail nå om at jeg får 2000 poeng til. Utrolig nok var plutselig ikke 3000 maks likevel.
     
    Spielhaug liker dette

Del denne siden