Folkens, Som dere sikkert har fått med dere, arrangerer vi årlig en skikkelig hurraballett og neste SMD, som er den sjette, vil arrangeres i Europa. Siden vi er en hyggelig gjeng her på bonusfeber og at dette er en veldig populær event, har jeg satt av 60 seter til årets event som finner sted 14-16 januar kun for Bonusfebers medlemmer. Mer detaljer vil komme snart, men dersom du er interessert i å delta, save the dates.. Poster du i tråden her, får du melding fra meg når booking åpner
Oi, dette blir (som vanlig) bra! Har veldig lyst til å være med, men er muligens i HKG(ish) i midten av januar. Kan du si noe om booking/reservasjon vil bli allerede nå i september? Håper det er minst et par-tre uker frem, sånn at jeg rekker å avklare den andre turen først.
Er med! Send PM når booking åpnes. Eventuelt behov av feriedager - check. Finansiering - check. Gleder meg som et barn!
Jeg gjør som Bizflyer, noterer, men venter på priser og program EDIT: Rikets tjeneste kaller 11.Januar, så da får noen andre kose seg så meget på denne turen... buhu /juhu