God snørik morgen... Tror dere ikke det snødde igjen da jeg gikk ut døra i morres...igjen... F**n asså... Tipper kroppen min kommer til å bli ganske sur på meg i morra tidlig....da det er ankommet fluidium til å ha i kaffen for kvelden.. Ha en flottere fredag
Det @LN-FHU sa minus dagens skjenk. Ikke ofte man kan gå på ski i Bymarka 14 mai, nypreparerte spor og flotte forhold. Trondheim har offisielt bikka over.... Satser på en flott sommer... Ha en flott dag.
God morgen fra Viken. Sol, sommer og sommer vibber....... Nydelig, nesten så må dra frem grillen ikveld, etter søppel fyllinga og IKEA crap montering til fruen... Ellers er det lite som skjer for tiden. En sitter spent på å se hvilken land som tar oss i mot med åpne armer...HKG anyone, selv om SAS ikke vil fly ditt, finnes det alltid andre alternativer, som SQ C (Cash)/F(Award?) er helt innafor Nå er det helg
God morgen, Ingen snø her heldigvis og temperaturen skal visstnok helt opp mot 8C i løpet av dagen, før regnet kommer mot kvelden. Allerede jobbet en god time og er på kaffekopp nr.2. Skjelden gjest her i Karmsundet i går kveld: Ha en fin helg og ikke minst fin 17.mai.
Hallaien fra Oslo. Vår i luften her, om enn noe grått. Munnbind handlet inn for sommerens potensielle flytur. HKG? Kanskje i 2021 Ha det kjekt, og ha en fin 17.mai på søndag
God morgen, atter igjen fra Trondheim Nå begynner det å bli nok vinter, 14. mai bør man kunne gå i joggesko/fritidssko og ikke goretex og boblejakke... Ha en strålende dag, i snøkav eller sol (eller en plass i mellom...)
En stør klynge med Trøndere her! Hilser fra et fjell i nabolaget til Trondheim. Her snør det også som bare det. Det meldes om 20cm puddersnø på Vassfjellet. Synd at sesongen er over. Dagen går med til hjemmestudie, kanskje det blir noe av meg etterhvert. Ha en flott dag alle sammen
Bakgrunns bilde var inspirerende, må være Corona 2020 beste bilde, men de 2 endene tar kaka, koppen var litt sånn "jeg er bedre enn deg"(just kidding ) Gooood helg @Arvid2063 tro meg, reisesyk er nok 99% av oss alle her...
God morgon frå Sunnfjord. Arvingen er levert i barnehage og han far sjølv er på plass på kontoret. Kaffi er som vanlig meeeeget godt. Eg får seie "ædda bædda" til mine gamle sambygdingar i Trondheim, her på Solkysten badar vi i opphaldsveir. Du får bytte ut HKG med FRO, @drsyk. @Stuttfeiten bur like ved flyplassen og stiller nok med både vått og tørt.
HKG/Ozonebar, har en egen plass rett ved siden av Tokyo/511 i mitt hjerte, det kalles ekte kjærlighet + det jeg har med kona
Nei nei nei. Tungpusthet når du begynner å tenke på hvor du skulle vært en gitt dato, men som du tilbringer i sofaen hjemme.
Mmmmm Veligandu, Maldivene. Tidenes drømmeferie... LH F FRA-SIN (derav den gule sommeranden), TG F BKK-CDG.... Hytte over sjøen med egen Jacuzzi... Dykke med haier... Drømme drømme....
Tometo, tomato, men når en snakker med NAV og Helfo, må ICD koding være korrekt, ellers blir trøbbel i paradis