Snømandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 30. okt 2023.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, det er mandag!
    Det snør, det snør, tiddelibom.
    Ryktene sier at det er en del kaos på veiene rundt Oslo. (Sommerdekk er visst ikke tingen i dag) Da er det deilig å ha hjemmekontor med fyr på ovnen.

Har fått Trumf fra Hotels (opphold i august), og fått "bekreftet" på en hel masse opphold hos Stordalen. Det tar tid, men ViaTrumf er en super kilde til EB-poeng.

Denne uken skal jeg endelig ut og fly litt igjen, det blir til og med en ny flyplass og et nytt land! (Flyplassen er ikke i det nye landet, for de har ikke flyplass)

Ha en finfin start på uken!

Calling, Flymunda, Earl and 13 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.
    Kom oss hjem etter en vellykket helg i Gøteborg. Disse syngende pingvinene fra NK, advarte meg hva vi hadde i vente i dag:D
    20231028_120959.jpg
    Ha en fin mandag alle IF-ere :)

Calling, Earl, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  3. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,777
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Hjemmekontoret!

Du verden så greit det er å sitte hjemme og se på blodrøde veier i Google Maps. Vinterdekkene er på bilene for lenge siden, men å kjøre sammen med alle som ikke har lagt om enda frister lite.

Ingen flyvninger denne uken, får heller bare se på om det dukker opp noe fristende!

Ha en fortreffelig dag i på kontor, hjemmekontor, kollektivt eller i snøkaos på veiene!

Calling, Earl, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,911
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Snøvær her også.

Slutt på langfria- begynner å jobbe i natt.

Da er det 3,5 uke til neste langfri- og avreise Maldivene om 24 dager.

Kan bli bra det:p

Ha en skodd dag

Calling, Earl, Wiolenze and 9 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    Morn!

Målestokken viste -9 i morges, men det er foreløpig første vintertegn utenom noen snøfnugg i går. Glad for at jeg har fått kjøpt meg en ny og varm dunjakke. Bring it on!

Lite som skjer på reisefronten, dessverre. Trenger avbrekk. Om det er fremdeles eller igjen er jeg usikker på.

Ha en flott mandag, det er snart helg igjen ;)

Calling, Earl, haifinn and 8 others like this.
  6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,574
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Som vanlig er det 7 plussgrader her på vinteren, så ikke no snø eller kaos her. Men jeg vet jo at når den ene dagen med snø kommer, så kjører folk som en gjeng hodeløse høns og bambi på isen kombinert…
    Nuvel, T-25 til neste flytur, altfor lenge… Får sjekke om jeg kan brenne noen poeng før SkyDemon kommer og tar de. Først, kaffe!

Calling, Earl, Wiolenze and 8 others like this.
  7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    31,241
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt mandagshilsen fra Oslo.

Surt og kaldt og glatt ute, men hadde fått på vinterdekk på lørdag så ikke noe stort fremkommelighetsproblem.

Altfor lenge til neste reise, så orker ikke telle dager enda. Men i kveld blir det i det minste konsert her i Oslo, i dag er det PJ Harvey som skal belyttes på Sentrum Scene, det bør bli bra!

8. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et forsinket SK4104 og sesongens første de-ice. Mandag til onsdag i BOO og etter det blir neste tur til PVG med LX og LH om skarve 11 dager! Blir deilig å fly langt igjen snart. Foreløpig premium eco bortover med bud på oppgdering til LX C. Ha en fin flydag!
    16986525430104549910651782749942.jpg

9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra HK. Alltid spennende å ta bilen første snødag, men det gikk egentlig greit. Brukte ikke så mye mer tid enn vanlig siden det tross alt var færre biler enn vanlig. Er nok mange fornuftige som tar hjemmekontor i dag.

Siden det tross alt er sesongens første snøfall her i Oslo og jeg synes livet er bedre i shorts enn i dunjakke så må jeg jo se på litt turer og se om jeg klarer å få klemt inn noen opphold i varmere strøk før jul selv om det (dessverre?) ser ut til at neste flytur går i feil retning.

Ha en fortreffeig mandag - med eller uten snøballkamp!

Calling, Earl, Wiolenze and 7 others like this.
  10. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen...i dag...en slik dag hvor man titter ut og innser at man har det best der man har det under dynen.

Dog det hjelper jo ikke, opp og hoppe og fremme på kontoret. Levert testbil, får se om det blir noe av eller ei.

Ønsker dere alle, om enn kald, men god start på uken!

Calling, Earl, haifinn and 6 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,053
    Bonuspoeng:
    293
    Snøløst på solkysten
    T-37
    A8B7D270-C7DC-4015-A16E-81731E97CF46.jpeg

Calling, Earl, Wiolenze and 5 others like this.
  12. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,034
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk inn 149.000 eb poeng fra Trumf i går. Mye fra booking.com kampanjen for en tid tilbake.

13. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Konstaterer at noen bor mer på hotell en meg selv, jamfør Viatrumf inntjeningen som halger inn for tiden.

Ønsker @holmen god tur til et av de fire? landene i Europa som ikke har flyplass.

Og ønsker generelt at hele insideflyer har satt på vinterdekk. En av naboene er nok litt forsinket til jobb, men var midtveis i dekkskiftet der nede på bakken når jeg traktet kaffe.

Her opp hvor det er luftig er julelysene tent for å skape spenning og snødrevet lager fin stemning utenfor vinduene. Hyggelig med "hjemmekontor" på en dag som denne.

Calling, Earl, OyvindN and 6 others like this.
  14. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,991
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Larvik!

Her er snøen kommet og jeg har bare lagt om til vinterdekk på en av bilene. Blir en runde til i garasjen i kveld for bil nummer to.. Heldigvis gjør nervepillene at det er mulig å gjøre litt, og to sønner som (motvillig) bidrar :p

Må finne en tur for CT som utgår ved nyttår. Konto har også passert 400K poeng så klar for en booking nå!

Ha en flott mandag!

Calling, Earl, OyvindN and 5 others like this.
  15. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    93
    Morgen fra Færder!
    Snøen har meldt sin ankomst - til glede for far i huset som endelig fikk testet ut sin nyinnkjøte snøfreser!
    Ellers gikk ukesplanen min om å forsøke fly LH F nettop i vasken pga. innfluensa i heimen. Får håpe mulighetne dukker opp igjen de neste 60 dagene.

Kos dere og ha en nydelig første snø dag!

Calling, Earl, OyvindN and 3 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,293
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå solskinet i Florøida. Godt å ha kaffi når ungane vaknar i 5-tida. Skulle nestne tru dei skulle ut og fly. Eg skal i alle fall i kantina og finne meg meir kaffi! Skulle gjerne hatt litt trumf og.

Calling, Earl, OyvindN and 4 others like this.
  17. dannils

dannils Nytt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    13
    God formiddag fra TRD, Sandefjord torp gikk tom for de-icing og brøytebilene kjørte for full maskin så ble en grei forsinkelse før vi kom der ifra med nesa nordover, her er det jo strålende vær. Blir å jobbe litt fra Trondheim før ferden går videre enda litt mer nord.

Calling, Earl, OyvindN and 4 others like this.
  18. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,076
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra andre etasje på LH498, hvor vi takser ut for avgang retning Mexico City.

Planen om å booke om til de fremste setene i underetasjen gikk dessverre ikke, men 12 timer i LH C også skal gå helt fint.

Langt mer ille er det at dette trolig var nest siste sjanse på en siste farvel til LH F for EB-poeng for min del. Den svir litt mer i det vi takser forbi både Thai og Air Canada.

Ha en fin mandag!

IMG_8292.jpeg

Calling, Earl, TravelManBiz and 8 others like this.
  19. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,895
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag (i alle fall i denne tidssonen) fra SkyTeam-loungen på SCL.

Turen går etterhvert til EZE med KLM i Business. Hadde egentlig billett i økonomi, men ble for fristet av et godt tilbud ved innsjekk.

Helt ok utvalg i loungen. Jeg gikk for empanada og frukt.
    IMG_3558.jpeg

Ha en finfin dag!

Calling, Earl, OyvindN and 6 others like this.
  20. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,002
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra MBT, fridag i dag så har vært litt begrenset med jobbing.

Fint og lyst i skogen;

IMG_3766.jpeg

Håper på en tur til østen i morgen, ser ut for å kunne gå i boks:)

Calling, anders82, Henrik and 11 others like this.

Del denne siden