Snøtirsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 26. mars 2019.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Våknet til skikkelig vintervær igjen...F**n ass.....nå er jeg drittlei. Mars kan ta seg en bolle !!!

    Ha en bedre tirsdag :)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solen på Østlandet ;)

    Jeg frykter fortsatt at det kommer en vinter til, og tar ikke gleden på forskudd. Ennå.
    Jeg har blitt skuffet så mange ganger før..

    På fredag er det bare 14 dager til neste flytur, endelig! Husker såvidt hvordan en flyplass ser ut, eller et fly.. (Husker da selvfølgelig heller ikke hvor masete det kan være i sikkerhetskontrollen, eller ved boarding. :rolleyes:)

    God tirsdag ønskes alle!

    Snart helg?
     
    Earl, Kristian, Eddie47 and 5 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker forøvrig å ta en ego-trip-helgetur en av de neste helgene for å bøte på flymangelen. Kona drar til Roma og Brasil, og lar meg være igjen hjemme alene..

    Har kikket litt på priser, og jeg er selvfølgelig litt sent ute.
    MEN:
    Hvor bør jeg dra for litt vår og utepils?

    - Berlin?
    - Brussel?
    - Gdansk?

    Gode (og dårlig) forslag mottas med takk!
     
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdagsmorgen fra det sørlandske! Her er det umiskjennelig vårlig, musører på de ivrigste trærne, selv om det slenger noen skitne gjenstridige snøflekker her og der i nordhellingene. Skal ut på ny helgefart til Havstrilelandet om noen dager. Må finne en bedre løsning mhp parkering enn sist helg. Å ankomme KRS nær midnatt, og så måtte reise og "hurtiglade" ca 1 time for å komme seg hjem (ytterligere en drøy time) suger -big time! Skal på en jobbreise til "Nordens Paris" om en drøy uke. Har lagt inn "minimum + 5kr" ;) bud på plusgrade (for egen regning). Det blir som vanlig spennende å se om min (hittil) fine statistikk holder seg. Deretter blir det en mnd-periode preget av tokt og feltarbeid. Håper resten av landet får vår etter hvert, og hvis ikke får dere vel rett og slett ta et fly (ding) til der hvor det er vår.... eller til og med sommer ;)
     
    Kristian, drsyk, veeegard and 3 others like this.
  5. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Her er været MYE bedre enn igår! Når det igår snødde veldig mye på morgenkvisten så er det blå himmel idag.
    Idag blir tiden satt av til siste innspurt på å lese til eksamen jeg skal ha imorgen i Moderne sosiologiske teorier. Føler meg forberedt, men så var det det med noen fagord da..

    Men men, legge det til siden Så skal jeg faktisk ut å fly imorgen! 19:40 Så skal Norwegian air International ta med meg fra TOS til LGW:) og når jeg kommer tilbake til Norge så har jeg flydd med Norwegian 12 ganger iløpet av et år som tilsvarer valg av gratis sete på de neste flyvningene

    Men ha en God tirsdag
     
    Earl, Kristian, drsyk and 2 others like this.
  6. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en lettere overskyet hovedstad!
    Kanskje ikke så farlig siden en langhelg i Miami venter på meg med følgende temp
    upload_2019-3-26_9-33-37.png

    Enn så lenge drives det tung psykologisk krigføring (uten at motstanderen i 1F nødvendigvis har lagt merke til det).
    Jeg har nemlig plassert meg i sete 1D, i håp om at han/hun er mindre glad i ukjente folk enn meg.
    Kan ikke fatte at han/hun ikke flytter seg til 4A/H eller 8H, som er ledig, slik at jeg og bruttern kan få sitte på 1D/F.

    Nuvel, kanskje det er en slik raring som ikke ser på seatmap igjen før innsjekk har åpnet....

    "The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting."
    - Sun Tzu
     
    Last edited: 26. mars 2019
    Kristian, Wiolenze, Upsaker and 2 others like this.
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Berlin er vel drevne på øl:D
     
    ArthurDent and holmen like this.
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Renset skiene skikkelig og stuet de langt inn i boden i går, så nå håper jeg at snøen forsvinner asap.

    Brugge, Brighton eller Bilbao :)
     
    holmen and drsyk like this.
  9. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Har kun vært i Brussel og Gdansk, men av de to ville jeg definitivt valgt Brussel om det er utepils du er ute etter. Enormt utvalg av både barer og puber med massive ølmenyer! Ikke alt for avskrekkende priser heller. Gdansk var billig, men ikke veldig imponerende for min del.
     
    holmen liker dette
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen!
    Logget inn på Thon, Black bekreftet, ser om blir upgrade på lørdagen på Gardermoen da skal ut å fly 0600. Blir early bird frokost(må vel være bedre enn standard stua på OSL, da ikke EBG enda... Ja da jobber hardt med å fly når tiden strekker til)

    Kidz booka inn på verdens beste hotell, mamz og papz... ut og madamen vil sippe blobler på HAM-LH lounge...TW`n lades opp for CPH shopping;)

    God uke videre til samtlige og spes. til de som er ute å flyr(ja misunnelig) :)
     
  11. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    @holmen eg gjer Eurobonuspoeng på utepils! Så Valdres er staden
    Elles ville eg vel vurdert å skippe pilsen, og ta ein tur til Brussel for litt Gouze?

    Kvardagen har kommet plutseleg på ein ganske komplisert kar frå Valdres. Når ein kjem frå TG-F himmelen ned til høytysk sørvis, som i tillegg er forsinka. Alle presser seg fram når dei annonserer prioritert boarding, at våre tyske venner finn det best å legge bort sine prinsipper om gull/biz fyrst, for å behalde freden.
    Gode OSL viser seg fram frå sin normale side, med ein gjeng med reiseamatører som stiller dei merkligaste spørsmål og kommenter det meste. Frå at det kvite ute faktisk er snø, samt lure på om ein faktisk må gå av bussen til P2-P3-P7, når ein skal til P4. Veit det er seint, men.
    Smile and wave, smile and wave.

    Ankomst Valdres klokke 0300, etter ei runde med kjøremusikk som held ein vaken i bilen og som ein kan synge litt med på, så finn ein heldigvis eit hus som står slik det vart forlatt, og unger delvis i sine eigne senger, sjølv om minstemann var i vår seng.
    Det er gøy når ungene er så gira, med sine forventinger om kva ein har kjøpt, at dei vekker deg klokka 0615 ved å trille koffertene inn på soverommet for å prøve å opne dei.
    Unger er fantastiske til å få ein ned på jorda att
     
  12. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo Lufthavn! Med åtte timer å slå ihjel her i dag skal flyplassens fasiliteter virkelig bli satt på prøve. Hadde en god tur fra New York med et fantastisk crew på SK908. I ettermiddag går turen videre til Colombo med Qatar. Ser ut som jeg slipper trøndervinteren enda en liten stund :D

    Skjermbilde.PNG

    Hvis noen andre er på OSL i dag spanderer jeg gjerne en drink på OSL-loungen :cool:
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det høres ut som en meget god ide! Men jeg tror jeg vil ha enda litt mere vår :cool:

    Skal si fra når jeg kommer forbi neste gang!

    Gdansk har falt ut av lista, og nå står det mellom Brussel og Berlin. Marriott Grand Place så fint ut..
     
  14. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg syne Brussel er en skikkelig begredelig by. Eneste nytte er at du kan sette deg på toget og komme deg til Brugge, men hver sin smak :)
     
    holmen liker dette
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,517
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Island.

    I dag står lyktestolpene nesten stille. Det var skikkelig OLA vind i går, møtte holde godt i rattet for å holde Avis sin Golf på veien. Men vinduet på rommet i 9 etasje åpent ble det såpass gjennomtrekk i hotellet at romdøra ikke gikk igjen av seg selv. Yes, jeg liker fortsatt mye vær!

    Ble en lang dag med møter i går, blir nok lengre i dag. Håper å rekke SK rett hjem i morgen ettermiddag.

    Ha en fin en
     
    EndreD, Kristian, drsyk and 1 other person like this.
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det er selvfølgelig også en mulighet! Takk for tips.

    Jakten på helgetur fortsetter!
     
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Vi venter på et nydelig reisebrev ;)
     
    holmen liker dette
  18. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    :)"Koffertpresang" har alltid vært en del av reisene mine. Ungene er nå ute av redet, men de har "tatt opp arven",og har nå med seg koffertpresang til "de gamle" når de har vært ute og reist :D
     
    drsyk and ValdresBjarne like this.
  19. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Er en stund siden jeg gløste med så "åpen" timeplan, men mener å huske at en kan finne ganske gode tilbud med LH i biz til greske destinasjoner. Atskillige bonusbang for the buck, og en kan alltids klare å finne noe å drikke der også ;)
     
    holmen liker dette
  20. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    alt dette snakket om vår og utepils i sydligere strøk gir jo ett stykk typ feber ikke doktorn her inne kan fikse engang (dog han selvmedisinerer hardt høres det ut som - @drsyk :D) mangler en liten t/r i plus for å beholde gullet, SAS-appen kan informere om at jeg ikke har en eneste tur planlagt fremover! stusselig. Noe må gjøres! jeg tror jeg vet hva denne tirsdagen vil brukes til ;)

    god tirsdag og god bedring!
     
    Kristian, drsyk and holmen like this.

Del denne siden