Snart ny arbeidsuke - det er søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jvsandem, 20. sept 2020.

  1. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen søndagstråd, så da får jeg vel ta ansvar fra selveste Hamburg da. :)

    Fant på fredag morgen ut at siden jeg uansett er utkommandert til møter osv i Gøteborg tirsdag og onsdag så kunne jeg like gjerne ta helgen i Hamburg, i karantene må jeg jo uansett når jeg kommer hjem. Så da ble billetter booket og jeg ankom Hamburg fredag ettermiddag. En vei med DY kjøpt samme dag kom faktisk ikke på mer enn 799 kroner, men så var det ikke mer enn ca 45-50 på flyet heller. Hvordan jeg kommer meg til Gøteborg i morgen vet jeg ikke helt enda, men jeg ender vel opp med å leie bil for så å enten levere den i Gøteborg (koster skjorta) eller rett og slett å reise tilbake til Hamburg onsdag kveld. Vi får se.

    Her er det strålende sol og 23 grader akkurat nå, så her blir det en tur på byen for noe kalde øl og muligens en whisky eller tre.
     
    Supersergei, Upsaker, Avixlo and 7 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,883
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Det er søndag på landet også.
    Her er det lat søndag, etter en litt fuktig kveld i går. Skal snart i bursdag til en niese, men det er mer fristende å bli hjemme foran TVen.. Jaja.

    Nyt søndagen, i morgen er det mandag.
     
    Avixlo, jgroneng, Earl and 1 other person like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Grått på strilelandet BE3F2E0D-EC35-426F-80EA-A9B62703B70C.jpeg
    ...og seier over «udyret»
    F0572D7A-50B8-405E-92BE-38FE761CFF8C.jpeg
     
    EndreD, Durek, Upsaker and 5 others like this.
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag ettermiddag fra gråværet i hovedstaden.
    Dagen har blitt tilbrakt på tur i Nordmarka, noe som passet hunden jeg passer svært godt. Vi var for så vidt også heldige med at det var litt sol mens vi var ute og gikk, så god timing der...
    I morgen venter en mandag full av Teamsmøter, så her er det bare å ruste seg for en tøff start på uken. Men først skal jeg nå ha meg litt is til dessert, det er jo tross alt søndag ;)

    Nyt søndagskvelden folkens :)
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,295
    Bonuspoeng:
    293
    Gråvær i Nordmarka, og sol og finvær i Lillomarka.

    Kantarell-sanking på nye stier, ga bra uttelling. Største kantarell veide ca 100 g, all time high.
     
    Last edited: 20. sept 2020
    Earl, Eddie47, Avixlo and 1 other person like this.
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Kristiansand hvor jeg skal tilbringe den siste tiden min sammen med min fetter som nå har begynt å studere her. Har fly imorgen SK222 og SK4438

    Nei det var virkelig fint vær her nede og Randøya var en flott plass! Her et bilde for å illustrere
    20200919_192653.jpg 20200919_184353.jpg
    Så nå har jeg 1 av 3 kursbevis for ledertrinene i Norges Speiderforbund. Neste kurs blir i februar på solhøgda Leirsted i Froland ish. Det blir å ta resten av kursene her på sørlandet nå som jeg alt har begynt.

    Nå blir det litt kveldsmat også å gå å legge seg. Så ha en forsatt flott søndagskveld alle sammen
     
    Earl, EndreD, Eddie47 and 1 other person like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,883
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Den gleden har vi her på landet også.
    Har fanget 14 siste uken.. o_O
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden