Finnes det noen snarvei til status hos flying blue som det gjør hos sas? (amex + sas mc + saga?) Lars
Jeg kan ikke noe om dette kortet, men det er jo et Flying Blue Mastercard? https://insideflyer.no/forums/threads/resurs-bank-flying-blue-mc.8380/
Flying Blue har i sine hjemmemarkeder avtale med Amex tilsvarende den SAS har med Amex i Skandinavia.
Hadde god erfaring med 50.000 poengs kampanjen til FB Mastercard, fikk brukt poengene hjem fra Mexico i fjor vinter, så kan gjerne hoppe på en kampanje der, men da må kampanjen komme snart slik at jeg får det i posten innen jeg flyr avgårde til Thailand i vinter
Snarveien er å fly BIZ innenfor Europa og finne billetter som er gunstig priset (rundt 5-6k) Gjerne med flere mellomlandinger. F.eks til Krakow er det mulig med flere hopp og flere XP.
Enig i dette. Mest XP å hente på korte strekk som ofte kan hentes for en relativt rimelig penge og in-and-out operations med retur samme dag. Har gjerne tatt et par Europa-turer på slutten av året for å sikre Platinum. Har hatt godt hell til Berlin, Milano, Roma, København i alle fall.. Ble Platinum For Life ved midnatt, så nå er det slutt på å sitte i lounger i romjula.