God morgen fra hjemmekontoret! Får besøk av en taksperson fra forsikringsselskapet og han/hun skal se på hvorvidt en lekkasje fra oppvaskmaskinen påvirker gulvet og slikt. Håper resultatet blir at ting er "OK nok" og slipper bytte av alt mulig. Jaja, slik er det nå. Ha en flott dag dere
Morn fra Oslo Skulle landet på LHR med TG F i morges, men isteden sitter jeg på kontoret. Om ikke annet fikk jeg bestilt en flytur for mars til BGO, så får vi se om den lar seg gjennomføre eller ikke. For fem år siden hadde jeg denne utsikten fra G-YMMT på BA182 fra JFK til LHR Satt nesten heilt alene Jaja. Om ikke annet har BA fått en haug med nye fly som også har ny bizz, så det blir kjekt å teste den kabinen etter hvert. Ha det kjekt
God morgen fra Romsdalen Snødekt og vakkert! Og mer snø i sikte. Bra for de av oss som liker å komme oss opp i fjellet på ski. Helgen ble brukt til å spise opp resten av pinnekjøttet fra jul. En tøff oppgave, men jeg følte jeg måtte ofre meg. Ellers er det hjemmekontor og kaffe som før. Nærmer seg straks ettårsmarkeringen for siste flytur Litt lenger frem i horisonten kommer også dato for 1 år sammenhengende på hjemmekontor. Ha en finfin mandag og ny uke
God morgen fra hovedstaden! Snø og to kalde. Første teams-møte unnagjort og andre kanne med kaffe på vei. Skal nok komme meg gjennom denne dagen også. Ønsker alle ei god uke!
God formiddag da Viken. Covid 19 vaksinering rett rundt hjørnet. Fortsatt ikke fått det etterlengtede stikket selv. Har en stø kurs i sikte mot sommer ferie i Bali, inkludert karantene tid med regnet, så vil en ha avreise 1 dag i ferien, og avlutte karantenen siste dag i ferien Fått nok av å sitte hjemme, selv om det er nå ca. 6,5 mnd. til den reisen er det eneste håpet en klamrer seg fast til Ha en super dag videre folkens og hold dere Covid 19 frie.
God føremiddag frå eit Sunnfjord som badar i nysnø. Kjekt å måtte gå eit kvarters tid etter å ha levert bilen på verkstad. Eg kjenner ein veldig lengt etter å fly i dag. Eit års tid sidan sist no. I Førde har dei begynt å gje helseføretakstilsette coronavaksina, so vi får håpe dei snart opnar for å gje den til bonusnissar òg. Du har ikkje tilfeldigvis ein privat praksis, @drsyk?
God lunsj fra bortekontoret! Travel dag, hvor mye ikke fungerer som det skal. Litt masete, men heldigvis ikke min feil. Litt mer pakking hjemme, så er vi klare til innrykk av håndverkere som skal bygge det ene og det andre, og bytte tak. Blir nok ikke så mye hjemmekontor fremover.. Nyt mandagen!
God dag frå Aust-Finnmark! Her frys Varangerfjorden seg fast på land...: Elles bonusfeber. Ikkje noko nytt, altså Ha ein fin vekestart, folkens!
God ettermiddag fra hovedstaden. Her snør det også, håper nesten det kommer en god del så forholdene i marka blir enda bedre. For 7 år siden holdt jeg på å kjøpe en bil i Vegas. Hadde det bare blitt svart og ikke rødt...
God formiddag fra hjemmekontor. Her løses det saker på rullende bånd. Nettopp spist litt mat, så nå er det tilbake på problemløsning. Fruen har funnet ut at hun skal ha hjemmekontor og, så i kveld blir man først utkommandert til Ikea for deretter å ha skru sammen tjeneste. Blir nok sliten til kvelds.
Fikk ikke tilskudd av Bent H. for å drifte dette, ba om div, fly ambulanse, helikopter, Artic trucs og en "helsesekretær"
God ettermiddag fra Trondheim Sykkel idag i -6 på morran....det var litt i kaldeste laget, men tinet opp etter to kopper kaffe. Har ingen planer i ettermiddag så det blir nok sofatjeneste. Ha en flott mandag
Om en ikke får fly om dagen, er det i hvert fall kjekt å kunne utnytte hjemmekontoret når det er snø.
Du vet verden er skakk og skjev når ...globetrotterkoffertene pakkes bort på fjernlageret ...du må lete etter, og blåse støv av passet ...du må tenke på hvilke land som hadde hvilket strømadapter ...SAS appen nesten bare inneholder innenlandsbookinger ...du lurer på om USA reisen til høsten kommer til å være gjennomførbar ...bonuskontoen svulmer uansett hvor mange reiser du booker (innenlands) Jaja, det er lys i enden av tunnelen guttær.