Hytten er mindre enn huset, så i dag er avstanden kortere ja. Men jeg har takket ja til å komme på kontoret igjen fra i morgen, så det var dårlig timing.
God tirsdag fra den arktiske hovedstaden Det er 5°C og skyete ute. Nå skal turen gå tilbake til hybelen for å ryddet opp søpla også vaske ned rommet + skaper ogsånt. Det er det som er planen min idag. Så da får andre ha en flott tirsdag
God tirsdag. Fått endra en leg i Miamituren min i januar. Mia-Cph-Trf isteden for Mia-Cph-Osl. Ikke no superviktig endring, men litt flyrelatert fisling her på formiddagen. Vibeke ordner opp..
God tirsdag fra luften! (!!!!) Utrolig deilig å se skyene fra denne vinkelen igjen. OSL-BGO Ha en fin dag alle sammen!
God tirsdag! Er vi uti mai allerede??! Flere her som har opplever at statuspoeng fra sas MC for april står under konto-aktivitet, men ikke ført inn i opptjeningsstolpen i oversikten? Nå mangler jeg plutselig 1000 helt avgjørende poeng til gull (uavhengig av forlengelsen). Håper ikke folk har blitt landsyke av flytørke. Bobler finnes tross alt også på polet
Er det bare tirsdag, også er det full arbeidsuke både denne og neste uke,huffameg. Ser på Flightradar24 at SK319 klokket inn på OSL etter småpene 36 minutter i luften mellom vest & øst, hadde holdt til et par runder med kaffi det på de morgenflyene jeg ofte har tatt. Dagens andre arbeidsøkt unnagjort, nå mat og siden det plutselig ble fint igjen ute; spise ute på terassen. Ha en fin kveld.
God kveld! I dag har man vært på vingene. Jobbtur for befaring og møter på Vestlandet. Føltes godt å fly igjen etter over 2 måneder, men også litt rart å se ganske tomme fly og flyplasser med nesten alle butikker stengt. Utsikten fra flyvinduet kan man ikke klage over da