Solkysten en tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. april 2022.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,512
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten, her har vi nok en dag som tegner til å bli en flott dag ..
    Alt for lenge til neste flytur 26 dager til avreise til YUL .. «O YUL med din glede!!»
    Det er godt det er helg!
    6489A438-8246-4233-8F74-17344F7DBB40.jpeg

Earl, Sonictravel, EndreD and 11 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

T-3 NYC, T-2 til nok en test. Når skal de avvikle dette?
    Spesielt ille for meg som hittill har holdt meg unna dette viruset, kompisen min har gjennomført men det er 4-5 mnd siden så en liten risiko vil det være fram til resultatet foreligger.

Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser :)

Earl, Sonictravel, EndreD and 10 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,551
    Bonuspoeng:
    183
    Morn. Det snør der jeg bor… vinter 4?

Har piggfrie dekk, venter litt med bytte tenker jeg.

Gleder meg til kaffekopp nr 1 for i dag.
    Begynner også å glede meg til å reise på torsdag, selv om det ‘bare’ er en svipptur til Oslo ifm jobb.

Ha en flott dag :)

Earl, Sonictravel, EndreD and 9 others like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Eg trur veiret er hakket penare her enn i Bergen. Deadlines i dag, so då lyt det jobbast hardt.

T-26 til OSL
    T-27 til LAX

Earl, Sonictravel, EndreD and 9 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,512
    Bonuspoeng:
    293
    ??

6. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen, hovedsetet har fått slør på himmelen og solen kommer ikke igjennom. Nordlig vind minner om at det fortsatt er som kalenderen sier, april.

Møter og atter møter står på dagens agenda. Ha en god en!

Earl, Sonictravel, EndreD and 6 others like this.
  7. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Fortsatt i gledesrus etter å ha byttet ut bilen i går med denne fine kattedoningen. En Caldera Red ipace fra 2021 med 3d camera og nytt infotainment system. Luftfjæring var helt sykt behagelig. Business class hver dag hehe

Skulle egentlig bare bytte hjul men de hadde drømmebilen inne på lager klar for levering så da tok jeg den med meg!

Ellers blir det møting og jobbing samt en tur innom spa shoppen for å kjøpe vannkjemi.

Måtte alle ha en super smooth dag! 20220425_162958.jpg
    20220425_214804.jpg

Spielhaug, Earl, Sonictravel and 10 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tirsdag.

Gratulerer med snø, ny bil, og solvær og noe hard jobbing for de få som driver med sånt i middelklasseNorge.

9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske! Her kan vi snart ikke huske når det sist regnet, men alt av vekster gror så det høres, selv om temperaturen har falt til under to-sifret ... om natten ;)
    Datteren hadde en pott med bonuspoeng som går ut i juni, og med få muligheter til å finne brukbare bonusreiser bestemte vi oss for å lage "familie-poeng-gruppe".
    Det ser ut som det var et sjakktrekk mhp poengllevetid. Nå er våre felles poeng tilgjengelig på "min konto", og utløpsdato er plutselig forsvunnet (Jeg er p.t.diamant).
    Er dette "for godt til å være sant", eller er det andre som har liknende erfaringer?

10. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God koronamorgen....

De 5 dagene jeg har vært syk har det vært (sykt) fint vær i Bergen. Regner med å være så pass frisk at jeg kan slippes fri i morgen, og da kommer drittværet... Grrrrr....

Xxx.

11. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Dæng! Sjekket på Eurobonus-siden for poengsharing og fant dette :
    ....
    Opptjent nivåstatus er personlig, og opptjente grunnpoeng eller kvalifiserende strekninger vil fortsette å kun telle mot ditt individuelle kvalifiseringsnivå mens du er en del av Point Sharing-gruppen. Nivåfordeler i EuroBonus er også personlige, som vil si at nivåfordeler som ingen poengutløp kun gjelder for poeng som opptjenes av denne personen, ikke poeng som opptjenes av andre medlemmer i gruppen......
    Dermed må jeg bestille en bonustur ASAP.

travelislife liker dette
  12. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,072
    Bonuspoeng:
    183
    Imellom noe skiftende snøstorm og sommersol her i Trondheim prøvde jeg meg på en relativt ordinær flybooking på SAS. Skulle være en fleksibel rundtur med Trondheim-Bergen-Brussel-Trondheim. På SAS portalen var det enkelt å finne alle reisene, men de lot seg ikke kombinere i en bestilling siden dette var en "open jaw". Det er som kjent heller ikke mulig å gjøre noe slikt via chat. Så da var det bare å gå i gang med den beryktede SAS-ruletten.
    Først trykket jeg på 5 for engelsk, og fikk relativt raskt en vaskeekte engelskmann på tråden.Han var tydelig ny i gamet og ville egentlig bare snakke om Eurobonus. Jeg rakk to runder med snøstorm og sommersol her i stiftstaden før han kom frem til svaret: NOK 13.500.
    Da brukte jeg bare en halv snøstorm på¨selv å booke de tre leggene som enkeltreise på PlusPRO: NOK 10.400.
    RIngte ruletten på nytt og fikk en trivelig svensk tjei på tråden. Kunne hun slå sammen de tre bookingene? Nei, bare hvis det var barn involvert...
    Hun var tydelig mye mer kompetent enn engelskmannen, og brukte bare en halv sommer på å booke samme ruten. Og prisen: NOK 13.500.
    Konklusjon: Det er billigere og MYE raskere å bestille enkeltreiser på portalen enn å mekke sammen en reise på ruletten
    Så vet vi det!

13. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Cheerio fra Parliament Hill, London!

Etter seriøs tindebestigning helt opp hit, fulle 98 m.o.h., venter velfortjent belønning i pints om kun kort tid. Må jo roe nervene etter slik risikoadferd...

Ha en trivelig tirsdag!
    20220426_120004.jpg

Calling, Earl, Eddie47 and 4 others like this.
  14. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Hehehe! Godt å se noen som sliter godt. 98 moh er ikke småtteri. Belønning vel fortjent!

Del denne siden