God morgen fra linje 4 Vestli. Tipper 90% på denne banen jobber i bygg og anlegg Solen stråler, temperaturen stiger. Ha en fin tirsdag Dessverre ingen flyvninger før 21/6, men da skal man på dannelsesreise med to veteraner
God morgen fra gullstua utland. Ferden går via München til Romania på jobbtur. Første avgang på morgenen. Herregud Rettelse: Det var et par fly før oss.
God morgen fra hovedstaden! Tirsdag er den kjipeste dagen i uka. Men, i dag skal jeg være barnevakt for en nevø, og vi skal ha pannekaker til middag, så da er det ikke så ille likevel! Snart helg?
Jeg skal fly litt denne uka, skal tenke på dere Osl-muc-tsr-muc-osl, osl-trd-trd. Et par uker senere er det osl-muc-cph-osl. Men så... trommesolo, da er det DEN turen som står for tur
God morgon frå Sunnfjord. Videokonferanseutstyret herkjer, so møtet som skulle starta 0800 er framleis ikkje starta. Under ein månad til neste flytur. God tysdag alle.
God morgen fra Oslo. Ingen jet-lag så langt, men den dukker jo opp når man minst ønsker det. Ukens første jobb-dag, og blir litt kortere enn vanlig da ny bil skal hentes. Det gledes.
God lunch fra Oslo. Vet ikke hvilken sol det snakkes om av trådstarter, men det ble iallfall lystig da det dukket opp mail om at Millnecollin dukker opp på Rockefeller i høst. Får slå meg til ro at det kun blir en tur over fjellet til BGO denne uken, men både juni og juli byr på ZRH/LUG, VIE, ARN, AES og HOV så da blir det en kjekk flysommer i år også
God formiddag fra Grorud. Her tittar sola for øyeblikket såvidt frem, men den klarer ikke helt å ståle slik den kan. Ganske nøyaktig 48 timer til neste tur akkurat nå. SK1467 OSL-CPH torsdag 10:55.
https://www.ticketmaster.no/event/610777?camefrom=Client_Rockefeller_Home_Millencolin_210519 Så de på Garage i Bergen i 2016, og det var rett og slett utrolig fett.
Så dem for lenge siden, på Kalvøya i 1995, og på Rockefeller året etter, og på Roskilde et år (2001?). Dette blir stas!
God formiddag fra Drammen Det spekuleres i å bestille billig crap billetter til ARN for å spise middag på AmEx Loungen. Samt å finne noe til LHR for å ha en liten Lounge safari... Hvor er det blitt av billig billettene i juni... Trenger ikke poengene 51000 EBG poeng blir økt med 1000 pr mnd + lander en fin sum med poeng i obligatorisk treff i HKG i nov og AmEx... Lurer på om livet blir bedre som EBD enn EBG, Time will tell, ihvertfall er EBG SAS MC kommet, Membership card på vei, og EBG bagtags på vei Nedtelling til 2.juli GLEDER MEG!!!!!!! (men kona prater bare om 3. barn for tiden... er det hormonelt? Våren? Det undres hvordan det kvinnelig kjønnets kognitiv evne er anlagt til å svare på følgende: Første F-tur i livet JIPPPPPPPPPPIIIIIIII Jeg har lyst på 3 barn.. I SAY NO MORE............................ God dag i luften som på bakken.
God formiddag fra Nordens Paris Her er det idag skyfritt og fint vær. Blåser litt men ellers greit. Ikke så mye flyturer denne uka for neste er på lørdag neste uke. Forsåvidt så er det kun 14 dager til jeg sitter på et Delta fly over Atlanteren og videre til Toronto! Så før dem tid får folk ha en God tirsdag
God ettermiddag fra Trondheim Her skinner solen , det er god temperatur og jeg sitter inne på jobb... Det blir sykkeltur hjem og deretter fortsetter ryding av kjelleren, siden borettslaget har vært så snille og satt ut containere for alskens rask og rot. Billund og Legoland med mafilien på fredag Ha en fortreffelig dag
Hvor lang tid tok det fra du ble gull til du fikk oppdatert gull mc i postkassa? Kommer bag tags og medlemskort automatisk?