https://en.wikipedia.org/wiki/Clickbait Tror du må lese deg opp på hva Clickbait er Dette er ikke en billett som kan kjøpes for penger, men en omstendelig og langvarig prosess å bli Platinum+ingen har vouchers liggende. Anbefaler at du skifter heading til f.eks "Fordeler ved Finnair Platinum" som er en mer korrekt tittel.
Ja. dette var jo iallfall bare irriterende.. "ikke clickbait, men du kan mest sansynlig ikke få det til"
Synes ikke dette var mye til tilbud. Jeg booka en førsteklasse-billett med Lufthansa i går, og betalte bare 1500 kroner.
Du verden! Det var hyggelig @flying_all at du har flydd så mye at du får en C reise til India for 3600 kr. God tur!
Noe som «Hvordan fly Finnair i C tur-retur India for 3600 kr (ikke clickbait)», om hukommelsen min ikke svikter meg helt.
Kom igjen da. Skriv reisebrevet. Problemet slik jeg ser det i denne tråden var en misvisende tittel. Litt på samme måten som om en hadde sagt at en fløy til USA med SAS i business til 700,- kroner. En har selvfølgelig hatt en del andre utgifter for å få samlet opp nok poeng til å kjøpe den bonusturen. Har alltid opplevd forumet som et av de hyggeligste jeg har frekventert, med stor takhøyde og god stemning.
Dersom du ombestemmer deg, så leser jeg gjerne et reisebrev! Trådtittelen var da brillefin, men kunne kanskje ha lagt til ordet 'Reisebrev:' for klargjøring? Kanskje moderator kan rydde vekk alle disse innleggene slik at kun første innlegg står tilbake og så kan @flying_all få en "flying start" på reisebrevet sitt? Mistenker at mange ikke så at tråden lå i reisebrev-delen av forumet... Inkluderer meg selv her, men så slo jeg på øynene...
Kjør på med reisebrev Alltid bra med noen One World reisebrev her når det ellers er ca 95% av Star Alliance i forumet
Helt enig - peis på med reisebrev til Delhi! Vi har lest plenty av reisebrev om LH, TG, OZ og Aucklandekspressen, men ikke noe til India og veldig sjelden noe annet enn *A. Kjør på!
Enig med @TravelManBiz , vi trenger reisebrev fra andre kilder enn *A. Kom igjen @flying_all , del opplevelsen din med oss