SOMMERFERIE 2020 for småbarnsfamilie

Tråd i 'Reisemål' startet av mrt, 21. febr 2020.

  1. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Vår sommerferie til Shanghai, Beijing og Hong Kong ser ut til å bli kansellert. Noen som har forslag til feriedestinasjon for en familien på 6 med småbarn og alt det dette innebærer?

    God mat, strand og gjerne noe å gjøre og se på utenom kun sand og bølger ville vært topp.
     
  2. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,223
    Likes mottatt:
    5,071
    Bonuspoeng:
    183
    Bali - noe for alle. :)
     
    Maggie, Gullars and mrt like this.
  3. Mbauer

    Mbauer Greenhorn

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    Okinawa har flotte strender, spennende templer og mange historisk interessante steder å besøke. I tillegg kan jeg anbefale akvariet. Sjøtemperaturen i juli er rundt 28 grader og lufttemperatur er ofte over 30 grader. Likevel er man stort sett langs kysten så sjøbrisen hjelper godt. Generelt synes jeg det er det ganske enkelt å reise med barn i Japan.

    Maten er en god miks av japanske og amerikansk-inspirerte retter. I tillegg har de en del lokale matretter som bør prøves. Okinawa-soba (nudeler) og Ishigaki-gyu (Storfe fra Ishigaki-øya) er blant mine favoritter.
     
    1884derby, mrt and Sonictravel like this.
  4. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo legge til at vi kansellerer kommende planer pga Corona, så hvis vi får det på mest mulig avstand, er det et stort pluss :D
     
  5. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Seychellene

    Ville holdt meg unna Asia. Innen den tid kan nok corona være i Indonesia og Malaysia området også.
    God tur

    alf
     
    mrt liker dette

Del denne siden