Da har jeg oppdatert første post for å henge ut de som ikke har bestilt mat ennå. Det gjelder følgende individer: @oddA @milehigh @lMartin @veeegard @Stuttfeiten @OttoL Kan dere sende meg en PM med matbestilling snarest? (Og jeg beklager hvis jeg nå nevner noen som faktisk har gitt meg beskjed, til og med jeg kan gjøre feil..)
Du har nok helt rett! Det ryktes om en after work på fredag, så jeg må bare avvente litt og se om det blir matservering. Enn så lenge, ingen middagbestilling på meg, men dukker opp for drikke uansett!
Da vises oppgradert romkategori på hjemmesiden, booket superior, nå står det deluxe der. Romnummer vises ikke i appen enda, noe som ved et par bookinger i Stavanger har resultert i suite ved ankomst. Vi får se hva som skjer.
Da er matbestillingen sendt, og de har fått beskjed om å ha litt ekstra bobler på lur, så de ikke går tom. Vi har bord kl 18, frem til de stenger. (Det sto tidligere at de stenger kl 22, men på nettsiden nå står det kl 23. Det gjenstår å se hva som stemmer) Vi ses på fredag!
Her sitter man med barnebarntjeneste for helgen og tenker på en gjeng som skal få det gøy. Dere må ha en feiende flott kveld, og ta en skål for en gammel bestefar.
Pakka og klar for avreise! (Fikk heldigvis lurt pus ut av kofferten til slutt, med lovnader om fisk, slik at jeg faktisk fikk pakka)
Last minute, men jeg blir med! Om det er mulig å få med matbestilling så tar jeg en Goma kylling poké bowl, samt en golden gate maki. Hvis ikke, får jeg nøye meg med flytende, og gnage litt på noen champagnekorker..
Jeg tror nok at du får lov til å bestille når du kommer. De ville bare ha mest mulig oversikt på forhånd. Det bør ikke by på problemer!
Bordet er bekreftet, så nå er det bare å vente til klokken blir 18. Det ble ingen suite på meg, men balkong har jeg fått.
Ha det topp i dag, folkens! Skulle gjerne vært med, men har det ikke grusomt I Kroatia - og bolaget flyr meg direkte til Norge først i morgen. Så jeg bommet akkurat på datoene