@holmen Ser ut til at vi så og si er naboer Må si jeg er litt skuffet over størrelsen på rommet og hjørnet med stoooor terrasse virker litt mer fristende, men sett bort fra størrelsen på rommet så skal jeg så absolutt ikke klage!
En ble kastet ut fra både Sumo og Oslo Mekaniske. En annen ble kastet ut fra Oslo Mekaniske, fordi en tredje person knuste glass. Jeg tror ingen havnet i sjøen? Stort sett oppførte alle seg ganske fint, og vi dro opp omsetningen på Sumo en del.. @OttoL dro hjem først. @drsyk burde ha dratt hjem først. Nå er det frokost på Clarion!
Takker for at en meget artig tradisjon i retur! Usedvanlig mye hyggelig small talks og annet som er taushets belagt Må vi treffes igjen snart. Til heder og ære for @holmen og selveste høvdingen @Tore med the Crew
Tusen takk for et hyggelig møte med det jeg allerede viste var en trivelig gjeng. Tar på meg å være tredje personen, ref. innlegg over. Og jeg måtte også gå mens jeg drakk vann.
Må bare si meg enig i at det var en trivelig aften i går, faktisk så trivelig at ingen hadde tid til å oppdatere forumet underveis, og det sier jo sitt. Hvem er det som er igjen til i morgen? Jeg vet at @lMartin er her et sted, og selv blir jeg en natt til selv om det ikke er mer enn 10 minutter hjem. Må vel ut en liten tur i kveld også? Noe god mat og mere godt drikke?
Takk til hele gjengen for en fin kveld. Dessverre ikke mulig å få snakket med alle når det er så mange og sånn setting. Regner med det er mye reparering idag Av alle tilfeldigheter så viste det seg at det satt 4 damer to bord bortenfor som var der hele kvelden. Jeg kjente hun ene men oppdaget det ikke før jeg skulle dra nærmere midnatt. Brasiliansk jente fra Salvador som jeg møtte i Bloco Ivete Sangalo på karnevalet i Salvador i feb 2006. Det ble noen brasilianske rytmer for å si det sånn i resten av den dagens karnevalsrute, men det var bare beijos og god natt etterpå, og hun snakket nada engelsk. Det er 4 millioner mennesker i gatene under karnevalet, så jeg antar det var skrevet i stjernene når jeg bumpet inn i henne neste kveld på det stedet jeg forlot henne dagen før (på slutten av karnevalsruta). Vi hadde sikkert vært i samme bloco igjen. Ergo var resten av karnevalet spikret. Var ikke så nøye med engelsken. Sommer 2006 kom hun og besøkte meg i Norge så vi fikk tatt en Norgesturne. Long distance er ikke noe å satse på, så etter sporadisk kontakt, lot jeg en nær kompis få hennes kontaktdata da han dro til karneval i Salvador feb 2007. Vipps var det gjort og de var vel sammen 6-7 år, og hun flyttet til ham i Norge samme år (og har forøvrig trolig reist mer first class enn snittet i gjengen i går!!), før hun giftet seg med en annen i Oslo og stiftet familie. Har ikke sett henne på årevis, så dette var en hyggelig og svært tilfeldig avslutning på kvelden.