Spørsmål fra nybegynner: Reise for 4 til New York, høst 2020

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tobbens, 22. jan 2020.

  1. tobbens

    tobbens Medlem

    Innlegg:
    104
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Familien ( 2 voksne + 2 ungdommer over 13 år) skal reise til New York i høstferien 2020.
    For øyeblikket har vi opptjent ca. 140 000 EBP + 1 CT.

    Kona ønsker helst at reisen skjer uten mellomlandinger (max 1 mellomlanding).

    Noen som har tips til hvordan vi best kan utnytte Eurobonus poengene ? Og når bør reisen bestilles ?
    Jeg ser at vi ikke har poeng nok til å dekke hele reisen når jeg sjekker via SAS.no.
     
  2. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,938
    Bonuspoeng:
    183
    2 voksne på CT + 2 ungdomsbilletter for penger. Kan holde hardt å finne businessbilletter, da er du nok for sent ute siden "alle" vil reise i høstferien. Ser et par billetter i plus mandag/tirsdag siste uka i september til NYC.

    Søk selv på awardhacks.se
     
    tobbens liker dette
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,163
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Tja, du sier ikke hvor du skal reise fra? Jeg antar Oslo, da finnes det noen direktefly. Det er også endel alternativer via København og Stockholm.
    Jeg antar også at med høstferien så mener du uke 40, husk at andre deler av landet ikke nødvendigvis har samme vinter-/høstferieuker!
    Tur/retur New York er 60000 poeng i SAS Go. Teoretisk sett får du da 2 personer på en CT for 60.000 poeng og de andre 2 må betale 60.000 poeng hver. Dvs da trenger du 180.000 poeng før dere kan reise.
    Det er ledig 4 seter via København 27/9-2/10. Men det er like enkelt å finne det selv på SAS.no
     
    tobbens liker dette

Del denne siden