Spørsmål ifra en nybegynner .....

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av canima, 04. sept 2018.

1. canima

canima Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg er nå meget nære å få gullkort og har et par spørsmål jeg håper noen kan gi meg svar på.

1) Etter hva jeg forstår kan man med gullstatus fritt velge sete - kan jeg også velge fremst i kabinen og dermed få samme service/servering som om jeg hadde kjøpt en plus/businessbillett?

2) Om svaret er ja på spørsmål 1, og om det gjelder på alle flyvninger - er det da noen vits i det hele tatt å bestille noe annet enn go? I allefall med tanke på prisforskjellene.....

2. magicbyte

magicbyte Medlem

Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    1: du kan frittvelge sete innenfor din klasse. Så om du flyr i Go, kan du ikke velge ett Pluss sete.

2: utgår :)

3. canima

canima Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for raskt svar! :)

4. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bestiller stort sett go. Vanligvis er ca rad 1-5 plus på innenriks og intra-Europa. De flytter bare den blå lappen utifra hvor mange som har kjøpt plus. Derfor har jeg ofte pleid å booke rad 7 i go f eks, men blitt flyttet ved innsjekk (da som følge av at de flytter plus lenger bak slik at rad 7 blir plus).

På interkontinental kan du velge fra rad 30 og bakover. Noen ganger får du også softblock, men dette systemet er ikke helt godt å bli klok på alltid.

Del denne siden