Sparebank 1 MC Platinum

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av sulemanhersi, 24. febr 2019.

  1. sulemanhersi

    sulemanhersi Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei

    Er ny her og søkte litt rundt angånde dette kortet og fant ikke noen som hadde snakket om det på forumet så jeg tenkte å kanskje starte en tråd.

    Google: Sparebank 1 Mastercard Platinum

    Fordeler som er oppgitt:
    • Du får tilgang til Concierge Service som blant annet hjelper deg med bestilling av flyreise, hotell og billetter til arrangement
    • Du får adgang til OSL lounge på Gardermoen og Businesslounge på Sola. Du får også et priority pass med tilgang til VIP lounger på flyplasser over hele verden.
    • Ingen gebyr på uttak i minibank i utlandet
    • Ingen årsavgift
    Så langt jeg kunne se så var det ikke noe cashback eller annet form for rabatt ved hjelp av kortet.

    Men hvis noen vet hvor bra er tilgang til lounger og Concierge Servicen dems?

    EDIT: Så de gir rabatter på hotell, restauranter og opplevelser gjennom priceless city
     
    Last edited: 24. febr 2019
    drsyk and SVG_flyer like this.
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Tja. Gratis Priority Pass? Ikke dumt det, hvis det stemmer.
     
  3. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Du må vel fortsatt betale pr besøk i loungen? Det er vel bare "Årsavgiften" til Priority Pass de betaler?
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Gratis priority pass, men du betaler fortsatt per besøk. Usikker på om det er 192kr som de skriver eller 20 pund som DNB-kunder betalte til slutt. OSL og SVG regner jeg med at er gratis, hvis SB1 skal være konkurransedyktig med Nordea Private Banking.
     

Del denne siden