Sparebanken Møre Mastercard Extra/Pluss - *Gratis* Consierge/ Priority Pass medlemskap

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av knuttysnes, 28. febr 2020.

  1. knuttysnes

    knuttysnes Sunnmøring

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Sparebanken Møre har i disse dager lansert nye kredittkort i samarbeid med Sparebank1. Da denne banken har hatt relativt trauste kredittkort opp gjennom tidene er lanseringen av 4 nye mastercard en betydelig forbedring. Jeg fikk mitt Extra kort tilsendt i dag sammen med Priority Pass kort.

    Kortene har kr. 0,- i årsavgift

    SBM Mastercard Extra og Mastercard Pluss er etter min mening kort med en del fordeler og jeg vil fremheve Priority Pass og Concierge service (pluss kort). Her har man ett medlemskap i PP til knappe tusenlappen på ett gratiskort. Besøk er priset til 194-, pr person.

    Andre fordeler som varierer avhengig av korttype:

    -Concierge Service (Pluss kort)
    -Gratis egenandelforsikring på leiebil inntil 12.000,- (Extra kort)
    -Rabatt på leiebil
    -Reise og avbestillingsforsikring
    -Dekning tap av bagasje

    Altå mange fordeler som tradisjonelt sett forbeholdt dyre premium kort, her tilgjengelig på kort uten årsavgift.

    Mulig Sparebank1 samarbeider med andre banker enn Sparebanken Møre med dette produktet? Noen erfaringer/info om dette folkens?
     
  2. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Aldri stol på gratis fordeler fra en sunnmøring.

    Mvh
    Sunnmøring


    Edit:
    Men altså, hvis det faktisk e gratis, he du en link?
     
    Kalsnes, drsyk, indahla and 4 others like this.
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,744
    Likes mottatt:
    21,938
    Bonuspoeng:
    293
    Alle kortene finnes på Sparebanken Møres nettsider.

    Q: Kan alle få Møre Mastercard?
    A: For å få Møre Mastercard må du være over 18 år og ha norsk personnummer. Du kan ikke ha betalingsanmerkninger.

    På en annen side blir du bedt om å kontakte din rådgiver for å søke, så kan det være at du må være kunde i banken som hos Sparebanken Sør?
     
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Rålekkert design på kortet. Sett bort fra det, så er dette rimelig standard fordeler på et Mastercard Platinum som bankene ofte tilbyr sine beste kunder.

    Enkelte banker i SpareBank 1 tilbyr tilsvarende kort til private banking-kunder.
     
    drsyk liker dette

Del denne siden