Heisann hoppsann, siste arbeidsdag, og straks helg. Mail fra Air India! om at jeg kan starte innsjekk, Fra BKK via DEL til CPH med dem i C, blir spennende. Håper det overleves, reisen starter dessverre med SIN - BKK med TG, som ikke er problemet, men 10-12 timer på BKK natterstid. Blir nok bra likevel Ha en flott en!
God morgen fra hjemmekontoret. Helgens tur til VIE via BLL og AAL måtte dessverre avbestilles, så her er det ingen flytur før neste helg. (Bortsett fra kona som skal til HEL da, men det hjelper jo ikke meg noe..) Det drypper litt utenfor vinduet, men Yr mener det er fare for sol senere i dag. Tror det når jeg ser det. Noen timer med jobb (og klesvask) før helgen setter inn. Ønsker alle en herlig dag!
God morgen fra Grenland. Her har jeg så smått begynt pakking. Blir OSL-CPH i morgen før CPH-HND på Søndag og HND-OKA på Mandag.
God morgen fra hjemmekontoret. Siste skippertak før det er helg, en stund til neste flytur. Først blir det hæstferie på fjellet til uken. Ha en fin fredag alle IF-ere og en riktig god helg
God morgen fra hovedstaden! Fredagskontoreringen ble innledet med kanelbolle til kaffen, og dermed er vel 1/3 av anbefalt kaloriinntak gjennomført. Lurer på om dagen ender på minst 4/3, gitt... Vel vel, det går mot helg, må jo ha noe å tære på de neste par dagene: Yr.no lover flott turvær! Ha en flott dag!
Morn fra kontoret. Om en ukes tid lander jeg ca nå på OSL, med Norwegian, for å reise videre til Gdansk. Null lounge eller prioritet blir uvant, men "overlever" nok det også. Ellers er det lite å melde annet enn at det snart er helg! Blir godt med helg Ha en finfin fredag!
God morgen fra Barcelona, straks klart for frokost. Middagen i går ble på fiskerestaurant. For de som liker diverse sjømat kan Puertecillo på Parallel anbefales. Man bestiller rett fra ferskvaredisken så blir det tilberedt og servert på utvalgt måte;
God fredag. I kveld skal det "Fårikåles" med noe godt i glasset. Begynner smått å nærme seg årets eventyr: T - 31 til DPS med EVA
God morgen. Siden det nevnes mat her i dag kan vi vise den lokale Egg Benedict varianten. Er forøvrig også redd for at dagens ideelle kaloribehov blir overskredet. I kveld har vi bestilt Japanese Fine Cuisine, blir spennende å se hvordan den varianten er. Ha en fin fredag, alle IFere!
God dag fra Porsgrunn. Frihelg- straks kommer svoger/snekker på besøk. Ta siste finish rundt to store vinduer, og en dobbel verandadør som er satt inn. Ferdig med vindsperrer, lekter og ny kledning på tre små vegger også. Det er meldt at det blir en øljobb Har funnet en jækla god tysk øl på på polet. ( https://www.vinmonopolet.no/Land/Tyskland/Lederer-Pils/p/2192002 ) Ut på en av Porsgrunns beste restauranter i kveld ( https://mercirestaurant.no/) , for undertegnedes regning. ( og ja, han har fått cash betalt også) App`en sier T-55 til Maldivene Gleder meg til alt. Ha en spikra dag
God fredag fra FCT! Trenger tips til beste rom/whisky å smake her før jeg stikker videre litt før kl 21! Forøvrig er maten her topp idag, var litt skeptisk etter bytting av caterer, men synes varene leveres. Servicen har vært bedre i restauranten, men mye folk.
Smak gammel Etter fra øverste hylle. Fruktdestillat av beste sort. Hvis du trenger råd på brunt må jeg ha bilde, er dessverre ikke ofte nok innom til å ha oversikten… Her er det pastis og sylteagurk på loungen i ZRH. God helg og god tur til alle som er på vift i høstferien! K
Ble Glenfiddich 21, på øyemål en halv flaske, hun var i det rause hjørnet da hun helte. Her er menyene:
Ikke de store utilgjengelige skattene her. Hadde jeg hatt alt dette i skapet hadde jeg valgt: 1. Isle of sky 2. Glenmorangie 25 3. Highland Park 15 4. Talisker DE K
God kveld frå SK4479 rett sør av Pajala! Pajala, kor i alle verdas namn og rike er det? Vel, staden vart for meg kjent gjennom ein fantastisk oppvekstroman med namnet 'Populærmusikk fra Vittula', om livet på 1960-talet(?) i Torneådalen i Nord-Sverige på grensa mot Finland. Pajala var den største staden i nærleiken. Herleg lesing! Turen går til hovudstaden for å henta nøklar til eit 'lite fuglebur' eg har svidd av nokre kroner på. Dei av dykk som er litt vakne forstår kan hende at mi tid ved kortbanenettet nærmar seg ein slutt. Vemodig i aller høgste grad, men det blir spennande med noko nytt! Dessutan, det potensielle kjærastutvalet er mogleg større sørpå enn nordaustpå... Nokon som kjenner nokon potensielle kandidatar? SAS byr i kveld på den der ubestemmelege greia som 'hovudrett', og den greia smakte like tamt som alltid. Det er tarveleg å sjå at dette er noko dei tilbyr sine 'beste kunder'... Vel-vel, stemninga er god og det er mogleg å tømma tralla for kabinsjef er på tilbodssida! Ha ein fin-fin kveld, gode medforumistar!