Har vært litt inaktiv i det siste pga av ny jobb, så fikk ikke med meg denne før nå, håper jeg rakk og melde meg på.
Da håper jeg plassen min er bekreftet da jeg har bestillt non-refundable rate på Plaza og Billetter på SAS Ble faktisk en omvei for å spare penger på fly, en tur med Widerøe (first time for me ) til Torp istedenfor direkte til Gardermoen sparte 500 kr ink. tog fra Torp til Oslo S
Fullt hus, takker for interessen, folkens! Ser frem til en hyggelig fest i Oslo. Vi vet at det alltid blir frafall, så skriv her i tråden dersom du vil settes på venteliste
Er det et miljø det garantert blir frafall i så er det vel dette miljøet. Du vet aldri, plutselig kommer det en error fare og halve forumet er på Fiji tre dager senere.
Tentativ type dette. Alltid noen som faller fra. Mulig jeg er hjemme (i Oslo) den fredagen. Hadde vært konge å møte kjente. Snorre på venteliste, takk.
To avbestillinger. @NordicLane og @LabibMalik , dere har nå bekreftet plass. Dermed ingen på venteliste, så god sjanse for å få en plass