Et lite skudd i blinde her, da jeg selv ikke har klart å finne muligheten så langt. Vi tenker oss til USA neste sommer, og å denne gangen ta med min samboers to barn. De er ikke så små lengre, og muligheten til å ha litt privatliv setter nok både de og jeg/samboer pris på. Å bestille 1 dobbeltrom + 2 enkeltrom er jo kanskje det optimale, men det ender som oftest med å bli svindyrt (ofte 3 rom med to dobbeltsenger i hver). Så kom til å tenke på om det kan være mulig å søke spesifikt kun på rom med 1 eller 2 soverom ved søk et sted? Så slipper man å se alle hotell som har firemannsrom for så å måtte trykke seg inn på hvert eneste hotell for å se om de tilbyr rom med soverom.
Booking.com er bedre enn Expedia og hotels på dette, men sliter ofte med det samme selv. Må ofte gå igjennom mange treff for å finne "riktig" konfigurasjon
Eller dere kan sjekke ut leiligheteter på Airbnb med flere soverom? Da kan alle få litt privatliv, og i tillegg får dere mulighet til å lage litt mat selv da det som regel er greie kjøkken på leiligheter gjennom Airbnb. Å spise 3 daglige måltider på restaurant for en hel familie blir dyrt......
Ja, bruker i hovedsak booking selv for å se alternativene, den klarer også av og til å komme med noen alternativer. Men ender som oftest opp med å måtte lete litt rundt på alternativene. Ja, har vært inne på tanken. Er svak for hoteller, men 3 rom vil tredoble prisen jeg er vant til å betale, og da får man heller ikke den hotellstandarden man ønsker. Så det kan fort være det er bedre med airbnb til de litt lengre stoppene, så kan man ta hotell om man får gjort et kupp et sted.