Sånn - (It's been) A Hard Days Night - 18 MR-legs bestilt, og gullgutten er tilbake i midten av november, mer glad enn på lenge Takk for tipset @flyhigh
Takker og bukker går hele dagen med denne bookingen da.. ikke tilbake i trd før kl 21.50.. men sykt fin pris da. 600kr for 4legs må vell være innafor
Takk for supert tips Fikk ikke bestilt via SAS appen eller mobilnettsidene, fikk beskjed om internal server error, men byttet til vanlig webside og nå har jeg fått fylt opp høsten med noen turer til Bodø for en billig penge og sikrer status hos SAS også i 2017
Ser at dete muligens kun var et dagstilbud ? Kjipt at de ikke annonserer dette via epost, var på reise hele dagen...
Derfor må du alltid sjekke insideflyer.no hver dag! Og sett opp mailvarsling på underforumet Reisedeals, så slipper du å gå glipp av slike tilbud: https://insideflyer.no/forums/forums/reisedeals.47/
Bestilte meg en tur i november, håper å kunne få se litt nordlys. Måtte inn i Finland forrige gang jeg var i Tromsø
Endte med 5 tur/retur OSL - BOO for min del. Var turer jeg uansett skulle ha reist så passet bra med super dealen!
Men det er ikke bekmørkt om natta i august Har vært noen grillkvelder hvor man plutselig innser at klokka er 04 om morgenen
Som relativt nyoppflytta søring, så må eg ærleg innrømme at eg blir ekstremt forvirra av midnattsol. Ender opp med at eg er 4-5 timer lengre ute på fest enn eg pleier.. Ser ivertifall ut som det var mange som nytta seg av dealen Bodø er ein koseleg by, enjoy!