A380 har vel en "minikabin" helt bakerst i 2 etasje? Rettere sagt en av de to konfigurasjonene har det, der hadde jeg satt meg på A-siden..
Tok bulkhead på alle segments etter å ha lest dette (om A350, men jeg antar at dette gjelder også ny konfig på 77W). http://thepointsguy.com/2016/10/where-to-sit-singapore-a350-business-class/
Ja, veldig godt valg! Hadde veldig fine legs der vi fikk bulkhead på 77W. Var veldig mye lettere å sove der enn på raden bak for eksempel
Jeg synes rad 96 var fantastisk, mye bedre enn rad 11. Hadde flyet vært fullt, og/eller det hadde vært en infant på rad 96, vil jeg foretrekke rad 11. Ser ikke ut til at rad 96 er så populær, så det jeg gjorde var å bestille et annet bulkhead-sete, og så an utviklingen. Fikk endret til rad 96 ved boarding når jeg så at den var tom.
Ser at på min flyvning FRA-SIN med A380-800 så er 17 A/K, 91 A/K og 96 D/F alle tilsynelatende opptatt, mens det ellers er veldig få valgte seter. Er det slik at Singapore Airlines holder av disse setene, mon tro? (det gjør at jeg er litt skeptisk til 96 A, nemlig)
Mange av bulkhead setene var blokkert da jeg fløy, sjekk ut med expertflyer om de faktisk er blokkert eller om de er tatt.
Fikk opp at flere av bulkhead setene manglet vindu, både på 380 og 77W. Røyk forresten på en langhelg til SYD i august sent i går kveld, ut torsdag og hjemover mandag.
Samme skjedde med meg. Så at på vår flight i sommer SIN-ARN med SQ (A350-900) var hele seterad 19 opptatt. Sjekket med expertflyer, som mente hele seteraden var ledig. Ringte da Singapore Airlines i køben og fikk flyttet oss til rad 19. Anbefaler å prøve det.
Aaalt for mye. Rammet av av ett øyeblikk med flight-o'-mania... Skylder på forumet. Osl-Akl t/r 25,6k Bgo-Osl t/r ca 1,8k (Plus på tilbud) Gir vel ca 52k poeng. (Bestilt i høst, reiser om noen uker)
Tatt i betraktning hvor langt dette er, hvor mye poeng du henter inn, og hvor bra du flyr (SAS unntatt) så syns jeg ikke det er så mye å si på prisen, forutsatt seff at man trives på fly . Når det ifjor ble informert om priser ned mot 21 laken på den ruta så er jo det helt eksepsjonelt. Har veldig lyst på et slikt stunt selv, men kunne tenkt meg å snudd i døra, evt tatt en stop over i SIN istedenfor.