Jeg vil tro at bookingklasse "A" også bør vise mye ledig, ikke bare "F". Er suites også bookingklasse F og A nå? Tidligere var det vel "R"?
F9 A4 Z9 C9 J4 U2 D0 S7 T7 P0 Y7 B0E0 M0 H0 W0 Q0 N0 V0 G0 K0 L0 Er jo en del ledig, men om de ikke lar oss booke der er jo en annen sak. Får bare vente og se hvor lang tid det tar for de 30 stk før meg i køen bruker. Har 1 time og 10 min fra flyet lander i FRA, og 1 time og 30 min fra jeg lander i SIN til flyet går mot DPS. Akkurat det er vel innafor om de lar meg booke selve Fsuiten?
Har ikke måtte vente noe i dag. Fredag eller torsdag. Har hatt flere tlf Tydeligvis at EBD prioritering funker
Noe erfaring om du har sjekket SQ? Hvor mange F på expertflyer har det vært på ruter du har fått ja/nei på? Og har du sjekket opp a380? Er det forresten nye flyet fra FRA med sq25 eller er det gamle suites?
ja, massevis. Du kan jo søke det opp på united.com? Fant feks 20 mars, 21 mars,22 mars og 23 mars CDG-BKK. Flyer selv FRA-BKK og BKK-LHR nå i mars
Finner ingenting på mine datoer hos United. Er det da omtrent umulig når det er så mye ledig hos i expertflyer? Er i slutten av juni
For en ***** jeg snakket med på CT telefonen. Hevder at hun absolutt ikke finner noen rute fra europa til denpasar som inkluderer en first reise. Etter å ha lest opp flight numre finner hun de plutselig. Men så står alt på flighten fra OSL-MUC. Jeg får opp på united at det er ledig i Biz, men hun finner bare økonomi. Og det går ikke an å ha økonimi med på reisen fordi det er maks 2 forskjellige bookingklasser. Skal det virkelig være så vanskelig? Når man tar til takke med en dårligere klasse på en flygning, men det nektes bare. Jobber hardt nå for å grave frem en First reise som del av reisen. Måtte eventuelt kjøpe meg en billett til munchen selv om det skulle være noen mulighet.
Sleppes nok nærme avreise om det er mye ledig vill jeg tippe. Du kan jo se hva expertflyer sier feks 20 mars. Mulig noe rundt sommerferien er blackout, men tviler på slutten av juni? Sjekka ut andre BKK-europa ruter?
Satt i 50 min og venta, har ikke tid til den køen igjen. Problemet var at hun sto fast på at hun søkte helhetsruter fra OSL-DPS som gikk opp, og det finnes ingen.. Langt ifra løsningsorientert, og hatet jobben sin. Det er ledig MUC-BKK-DPS, hvor jeg finner ledig i united med SK flighter fra OSL-MUC med mellomlanding i CPH. Men hun sa at hun kun får ECO der, mens jeg finner BIZ saver der. I følge hun var det ingen ledige ruter som inkluderte F som var mulig i slutten av Juni. Når skal dette bli mulig å booke via nett? Må da spare MASSE tid og ressurser
Får du ikke mulighet til call back? Får det alltid når jeg ringer: 0046184809167 Mye flinke folk i Tallin men også mange udugelige desverre.
Mistenkte det og sa jeg har flere venner og familie som har reist på de samme rutene med 3 bookingklasser de siste ukene. Hun nektet fortsatt og sa at det måtte være feilinformasjon jeg hadde fått fra de. Hadde køen vært litt kortere skulle jeg gjerne prøvd meg igjen. Er det forresten noe tidspunkt hvor TG slipper F setene sine som er kjent? LH slipper 2 uker før så vidt jeg har fått med meg, men har TG noe rutiner der? Finner F8 og F9 i expertflyer, men ingenting på United.com. Men en dato som har ledige bonusseter på United har like mange F på expertflyer. Sorry for mange dumme spm, men tar litt tid å komme på nivå her!
' Er i såpass godt humør i dag etter at min tur ordnet seg at jeg kan gjerne ringe inn og høre om rute og om det er ledig(og få notert ned fligth nummer). Gi meg avreise dato(+-) og hjemreisedato(+-) og til og fra hvor. Så skal jeg ringe Kommer forhåpentligvis igjennom på 2 minutter