WOW! Det må være en fryktelig fin dag i dag Settes pris på! Utreise: Har villa i DPS fra 30 Juni, så optimalt er å lande der 30. 29 funker også. Det jeg har sett på da er fra MUC 29.Juni 14.25 som er fremme i BKK 06.25 den 30. Den 30 går flyet videre fra BKK-DPS 09.35 i BIZ. Det skal være innafor. Så er utfordringen å få Utreisen 29 til MUC, eller verste tilfelle 28, enten om det er ECO/PLUS/BIZ, privatfly eller hva det måtte være.
Kom rett igjennom med ca 15 sekunder ventetid. Som du sier ser det vanskelig ut. det eneste som var ledig var eco fra feks FRA. Tror du må vente til nærmere avreise dessverre Er det F7+ tror jeg sjansen er stor for at de slepper flere O billetter etterhvert. Bare sette på alert på expertflyer.
Men sa de at ECO var no go til deg også? Kan fint ta en natt på hotell i MUC fra 28-29 om jeg flyr OSL-FRA-MUC den 27. Er First med 747 verdt det? Frister bare ikke å fly BIZ når jeg betaler for First. Hva setter jeg da opp alert for? Fikk meg expertflyer før helgen. Er jo masse på F nå, hva garanterer for at det er ruter som de godkjenner har ledig i når jeg finner det på expertflyer? Takker igjen for god hjelp!
Klasse F viser tilgjengelighet for betalbare billetter. Sett opp søk for klasse I og O (business og first) som da er for bonusbilletter.
Men når jeg søker nå på expertflyer for 21 juni CDG-BKK viser den ingen O seter. Det er ledig for 2 via United.com. Dette er dessverre en uke for tidlig, men skjønner ikke oppsettet. F9 A9 P7 C9 D9 J9 Z9 Y9 B9 M9 H9 Q9T9 K9 S9 V9 W9 L0
Som XFlipper skrev ovenfor: Send meg en PM med ønskede datoer, så kan jeg gjøre noen raske søk for deg for å sjekke tilgjengelighet. F.eks. CDG - BKK 21. juni viser tilgjengelighet i F-klasse (som dog dessverre ikke er noen garanti for at du får booket seter): CDG Paris Charles De Gaulle/Roissy FR [LFPG] BKK Bangkok Metro / Suvarnabhumi Intl TH = BKK DMK [VTBS] THU 21 Jun 2018 | 2 Seats Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Award Availability --------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- ------------------ TG 931 CDG 13:40 BKK 05:55 +1 380 0 FS+ YS+
ExpertFlyer viser også tilgjengelighet for samme rute. X, I og O vises ikke i den listen du sjekker. For å finne bonustilgjengelighet på ExpertFlyer må du søke under "Award & Upgrades". Du kan sette opp en alert for dette søket, som da vil sende deg mail om det skulle bli ledig.
Er kanskje et dumt spørsmål, men SQ er da kun for Amex CT, ikke fly premium? Hadde tenkt litt på å bruke CT til Hawaii men singapore er vel ikke dumt det heller. Var det slik at utreise måtte være fra et skandinavisk land med CT eller står man litt friere? Har familie i FRA så kunne godt dratt dit først og hatt det som utgangspunkt hvis det åpner seg mulighet for å fly first derifra. Er det mulig med lange connections med CT? Typ 20-23 timer (< 1 døgn) slik at man kunne ha overnattet noen steder underveis og huket av en by fra listen? Denne skal ihvertfall testes en gang: https://www.marinabaysands.com/sands-skypark/infinity-pool.html
Har lest mye om at de krever utreise fra skandinavia, men sist jeg booket reisen fikk jeg beskjed om at jeg kunne reise fra tyskland, men da måtte jeg bestille den billetten på egenhånd fra OSL. Maks er 24 timer og 0 minutter connections.
Glimrende, da blir CT kanskje fra Tyskland hvis det må til (ref diskusjon om for mange forskjellige bookingklasser). Er det noen kjent begrensning på antall connections? Det holder strengt tatt med en hver vei tror jeg.. avhengig av hvor vi drar. Blir det hawaii hadde det vært fint med en natt i LA til og fra. Hvis man skal fly SQ til for eksempel Sydney kan man være heldig og ha overnatting i Frankfurt OG Singapore?
Er vel totalt 8 flyvninger t/r. Noen har vel nevnt at man ikke kan fly til hawaii via USA, men noen har vel kanskje fått det gjennom om det ikke er stort annet å finne. Jeg vurderte hawaii før jeg bestemte meg for bali, og fant da FRA-ICN-HNL med first og biz. Du kan ha opp mot 24 timer på alle mellomlandingene dine om du skulle ønske det.
Motsatt. Det er Hawaii via Asia man egentlig ikke skal kunne booke. Det er endel kortere via USA og derfor most reasonable route.
Var det Christina du prat med? Jeg har nylig bestilt en reise som inkluderer First, Biz og Eco. Hun fant heller ingenting i Biz MUC-OSL. Reisen er i novemeber. I tillegg nektet hun mer enn 8 legs, ennå jeg har domestic i Norge.
Booket SIN-CPH i F (2 pax) med 5 minutter i telefonkø i dag via svensk CT-nummer. Vi er svært lite fleksible på dato så godt fornøyd med at det fremdeles var ledige seter (jeg sjekket først for ca. 2 uker siden) Dessverre er det eneste F flighten i bookingen foreløpig, men får håpe det endrer seg etterhvert. I verste fall kan vi leve med business da det evt. blir med EVA for første gang. Booket SVG-OSL-FRA-VIE-TPE-SGN//SGN-SIN-CPH-SVG
Jeg har snakket med Christina og en på J tror jeg, og samme hvor mye jeg argumenterte med at folk jeg kjenner har hatt opptil 11 legs så fikk jeg bare 8. (Har tilslutning fra Svg). For min del løste det seg ved at SQ slapp F på CPH-SIN men jeg husker jeg var ganske forbannet en periode og samme hvor mye jeg prøvde agentrulletten så endte jeg opp hos de samme. Fikk til og med beskjed om at det ikke hjelper å ringe flere ganger, uansett hvem jeg snakker med så vil jeg ikke få mer enn 8 legs. Når det er sagt så fant Christina alt jeg hadde funnet på united, hun søkte leg for leg og fant SQ F som hadde tom kabin på hjemmesiden.
Det er 8 leg det står i vilkårene, så ikke så rart dere ikke får mer. Jeg har selv aldri fått med enn 8, og er meget fornøyd med at de ikke krever at man må ende opp i Scandinavia for å kunne avslutte bookinge, noe som i enkelte tilfeller kan felle hele bookingen når du ikke finner siste leg hjem.
Er jo litt morsomt når vi på den ene siden ønsker forutsigbarhet, mens vi i neste øyeblikk raser over manglende fleksibilitet...