Tusen takk for svar. Begynner jeg å spare opp nå så bør det være gode sjanser for litt luksus til nesteår @Kalsnes - Har du vært på Maldivene? Jeg har tenkt samme destinasjon som deg den dagen jeg skal gifte meg. Bora Bora eller Maldivene. Ikke vært på Maldivene. Det er en betydelig kortere flytur og man får omtrent det samme mtp temperatur. Det virker som det er "mange" som drar til Maldivene på bryllupsreise og personlig syntes jeg det er mer spennende å dra steder ikke alle andre har vært
Dette lurer jeg også, fint om noen har mulighet til å sjekke dette? Vi flyr Icn sin med Singapore i bizz, tenkte å ringe et par dager før å sjekke om det går an å forandre til first.
Hadde tenkt å gjøre det samme. Men ser nå på krisflyer at tilgjengeligheten er endret fra tilgjengelig på saver, til waitlist. Så da tenker jeg at det nok blir rimelig umulig.
Noen som vet hvilket tidspunkt på dagen SAS legger ut bonusbilletter 330 dager før? Travelhacks oppdateres klokka 8, men jeg var på sas.no før 7 i dag og da var det billetter ute. Er det rett etter midnatt, eller er det et fast klokkeslett?
Ifølge et annet forum er det like før helgen gjort endringer for awardreiser med SQ: Drivstofftillegget er fjernet, slik at avgiftene man må betale er tilnærmet lik som for rene SK-awardreiser. For å få tilbake allerede belastede drivstofftillegg må man visstnok foreta en endring i planlagt reiserute. Fint om noen som gjør nye bookinger, eller endrer eksisterende bookinger, oppgir hvilke avgifter som belastes, så vi kan få sjekket om dette stemmer.
Jeg bestilte sist torsdag: OSL-CPH SK Plus CPH-SIN SQ First SIN-SYD SQ Business MEL-SIN SQ Business SIN-CPH SQ First CPH-OSL SK Plus Jeg betalte totalt 2197, og det er vel mindre enn hva andre har rapportert tidligere?
Det er vel noe av det samme som jeg har betalt pr pers for fruen og meg på OSL - CPH - SIN - CPH - OSL. Tror jammen jeg skal ta meg en telefon...
Jeg bestilte for 2 uker siden: EVE-OSL SK Plus OSL-CPHSK Plus CPH-SIN SQ First SIN-HNDSQ Biz KIX-BKKTG First BKK-MUCTG First MUC-OSL SK Eco OSL-EVE SK Plus Avgifter 3300,- Skal i dag endre til: OSL-CPH SK Plus CPH-SIN SQ First SIN-ICN SQ Biz GMP-HND OZ Biz KIX-BKKTG First BKK-MUCTG First MUC-OSL SK Eco OSL-EVE SK PLUS Spent på om avgifter endrer seg noe.
Synes ideen til @flying_all var såpass god, og at den godt kunne tilpassas til SQ-C også. Det vil seie ei oversikt over kva flyvninger som me kan booke med SQ-C(og antall), og då spesielt på fly som ikkje er A330, men spesielt single seat C! Eg kan sjå på det i kveldinga, men no må eg jobbe litt
Svarer meg selv: Avvist routingen. Henviste til nye regler med mest hensiktsmessige rute. Ikke sjans til å få flere stopp i Asia i følge Tallin.. Prøvde å argumentere med at jeg kunne fjerne Domestic i Norge, men det hjalp overhodet ikke.
Mulig dette er besvart tidligere men jeg forsøker likevel: Kan tilgjengelighet på award-seter som kan bookes hos SQ med CT sjekkes på https://www.singaporeair.com ved å logge inn som Krisflyer ?
Nei, det stemmer ikke nødvendigvis. Har hørt at det er mer tilgjengelig med Krisflyer enn det vi får booket. Men kan hende at tilgjengelighet på Krisflyer er en nødvendig (men ikke tilstrekkelig) betingelse for at Tallinn kan finne billetter. Har ikke hørt om noen ennå som har fått booket i et tilfelle hvor Krisflyer ikke viste ledig saver-award.
Man kan vel alltids bare sitte oppe hele natten og sjekke manuelt? Nok av spennende lesestoff på IF som kan holde deg våken