Ringer du fra Norge er det ikke roaming, men internasjonale samtaler. Hadde du ringt fra Sverige og «hjem» så roamer du.
Snakka nettopp med Tallinn. Det er kun mulighet å sjekke SQ F ved å ringe etter hva de fortalte meg. Svenskene har sluttet med CT telefon nå. Så det er bare engelsk nå / Tallinn som gjelder.
Er det kun utreise fra Cph-Sin som er mulig i C? eller er det noen andre som har fått booket utreise med SQ fra andre steder i europa,f.eks Lhr eller Fra? Og hjemreise fra SIN til bare CPH?
Lurer litt på det samme, er det noen som har booket annet enn SIN-CPH i F? SIN-CPH går ikke den dagen jeg tenker og fly. (Søndag) Så da lurte jeg på alternativer.
I C virker det å være tilgjengelighet fra flere flyveplatser i det store universet, til dømes LHR og FRA. Det er vel verre med F hvor jeg har tilgode å se andre utreiseflyplasser i EUROPA til Singapore. Videre fra SIN finnes det feks til AKL.
Var uheldig å endte opp hos Kristina i Talinn her om dagen når jeg skulle endre en tur som ikke var helt etter reglene. Gikk selvfølgelig ikke. Men da spurte jeg litt rundt SQ også. Hun virket rimelig sikker på at det kun var LHR/CPH - SIN som var åpnet for EB bookinger i F. Jeg spurte vel bare om Europa - SIN, så naturlig at hun ikke nevnte SIN - AKL osv.
LHR i F? Dette var nytt for meg. Positivt om det stemmer, men litt rart det ikke har blitt dekket bredere her på forumet i så fall?
Er det slik at tilgjengelighet på SQ C og F kan sjekkes via KrisFlyer på singapore.com Ser jeg etter "Saver" eller "Advantage" ?
Fikk booket AKL-SIN-AMS i SQ F og C i dag. 13 t og 50 min SIN-AMS. En av verdens lengste strekker uten mellomlanding.
Er det ikke rart at SIN-AMS tar 13:50 mens CPH-SIN tar 12:00 ?? Det kan vel ikke være så stor forskjell på vinden?
Det er vel å ta i litt.. Godt stykke mellom topp30 og denne https://en.m.wikipedia.org/wiki/Longest_flights
Det blir vel noe forskjellige flyruter i tillegg pga. hvordan man flyr over Midtøsten (Irak osv.). Mer interessant å sammenligne OSL-BKK og BKK -OSL f eks. Bruker 11 timer nedover, og 11,5 timer på returen.