I følge Flightradar24 er flygingen fra Ams-Sin (Sq323) på mellom 11.30-11.55, Og Sin-Ams (Sq324) ligger flygningen på mellom 12.40-13.10. På nesten alle flygninger fra Asia til europa bruker de litt lengre tid pga ankomst tidlig morgen og landingstider.
Tjah. Det gir nok en pekepinn på de rutene som er bekreftet mulig å booke her på forumet. På alt annet, kan du glemme det. Jeg hadde flere mulige hvor det var saver awards tilgjengelig, og helt åpent (ingen opptatte seter) på expertflyer, men CT-telefonen fant ingen tilgjengelighet.
Ta i nei? Den er fortsatt en av verdens lengste med tanke på hvor mange millioner ruter det finnes. Så bare den er inne på topp 100 er den fortsatt en lang rute.
Tror ikke det er så rart egentlig. Hvis jeg husker riktig(noen får korrigere meg hvis jeg tar feil), så er det "block time" som vises her, dvs. tiden det tar fra når push back starter (off block) til ankomst når flyet parkeres ved gaten (on block), og ikke ren flytid. Summen av 1: det er litt lengre å fly fra SIN til AMS enn til CPH. og 2: Det kan ta lengre tid å komme seg til terminalområdet på Schiphol, særlig hvis man lander i rullebanen "Polderbaan". Schiphol er jo en travel flyplass og det er ikke umulig at innflyving også kan ta litt lengre tid der enn en mindre travel flyplass som Kastrup.
Hva er status på vellykkede bookinger av SQ F? Følgende er de jeg har fått med meg: CPH-SIN 777-300ER SIN-AKL A380 Suites BOM-SIN A380 Andre?
Er vel booket mellom SIN og SYD/MEL også. Venter i spenning på første booking med nye A380 suites mellom LHR og SIN...
Med SAS kan du nok vente lenge... Suites, både nye og gamle kan du booke med KrisFlyer, der koster det 210.000 miles for en vei mellom Singapore og Europa.
Stemmer nok at det berre er dei som er rapportert om her. Om det er fleire destinasjonar tilgjengeleg ville eg sjekka på telefon vedr destinasjonar som framleis har dei gamle suitane. Kan vel tenkjast at DEL er tilgjengeleg.
Er det noen som har fått booket HND-SIN med SI First? (eller motsatt) FRA-HND LH First, HND-SIN SI First og SIN-CPH SI First hadde jo vært en veldig fin rute ...
Så feil i farten. Var en som hadde booket C på dette strekket. Om du mener SQ, så har ikke jeg sett noen som har fått booket F her.. @staalep fikk vel booket C med ANA på strekket. Har vel sett ledighet noen dager her, men flyr selv klasse X med ana på denne distansen..
Har ringt på SQ634 flere ganger men ikke fått F på strekningen. Det har vært F7, F5 og F4 de gangene jeg har ringt. Jeg fikk SQ C mellom Sin og Hnd. Ved opprinnelig booking var C tilgjengelig både med A350 og B77W.
Dette leget holder vi også øye med i November. Eneste leget vårt i C. Ringte inn for å endre ruten fra TG C via BKK til LH C fra FRA da denne åpnet seg på EF, men fikk en hyggelig overraskelse fra Tallin den dagen og LH F fra FRA. Vår første CT med F både hos LH og SQ på vei til AKL. Noen som har hørt om vellykket booking av F HND/NRT-SIN?
Har idag SQ638 (SIN-NRT) i C. HND er vel nærmere byen enn NRT og dermed bedre å fly til? Hva tenker dere?