SQ F/C tilgjengelighet for Eurobonus!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lokke, 28. febr 2018.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har klart å booke F fra FRA eller CDG (Gammel A-380)? Er konklusjonen nå at F er nesten umulig, men at det støtt og stadig dukker opp noe tilgjengelighet i C?
     
  2. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har idag allerede fått booken i Biz fra Sin-Akl på flyet som går 0845 i Mars-19, men jeg vil helst ha flyet som går kl 2245 på kvelden. Men pr idag så er det ingen ledige plasser eller går ann og booke Ct. Er det noen her som har erfaringer om det vil bli åpnet noe senere for dette? kan jeg legge inn en alert på EF for og se om det blir noe åpning? eller fanger ikke EF (Exertpflyer) dette opp for oss med Ct? For inne på Ef pr idag så er alt ledig.
     
  3. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Anyone?
     
  4. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    EF viser ikke tilgjengelighet for SQ F, men viser noe på SQ C. Det er imidlertid ikke sikkert at Tallin ser det samme.
     
    jtmath liker dette
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ok,for det er kun C jeg er ute etter :) Men pleier SQ og åpne opp for C noe senere siden det ikke er noe ledig på flyet nå 9 mnd før tiden da?
     
    Last edited: 19. juni 2018
  6. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Som regel gjør det det ja.
     
    jtmath liker dette
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Nokon som har klart å booke SQ-F i påska 2019? Var ikkje ledigt når eg booka for 10 dager siden.
     
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Svarer sjølv:
    No vart det plutseleg seter frå CPH med SQ-F 16 april, men dei er no borte. Fant ingen ting tilgjengeleg i F frå LHR mellom 16 og 18 april, men C var tilgjengeleg.

    Når ein reiser to sammen, må ein ta setene i midten, eller bør ein sitte ein i midten og ein ved vinduet? (Me har vore saman siden 95)
     
  9. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,303
    Bonuspoeng:
    93
    Fekk du varsel om dette via Expertflyer eller på anna vis? Sit sjølv og trommer med ei bestilling for SQ i C foreløbig, men ønsker jo å ha kontroll på om det blir ledig i F nærmare avreise.
     
  10. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Du kommer heller ikke til å finne det. SAS har ikke tilgang på F fra LHR.

    ExptertFlyer viser kun vanlige Star Alliance-seter på SQ.
    SAS har en egen avtale med SQ som gir SAS tilgang på Business på mange av SQ sine avganger, samt F mellom CPH og SIN.

    Dessverre er foreløpig eneste måte å se tilgjengelighet å ringe SAS.
     
    oleredv liker dette
  11. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har ringt å masa jevnt og trutt. Einaste ein kan legge inn varsel på når det gjeld SQ-F er om ein legg inn sete varsel om det kun er to ledige seter att. Det gjer kun indikasjon. For min del så var det kun pågangsmot og ikkje gje seg, fleksibilitet og litt flaks
     
    oleredv and Gullars like this.
  12. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har innsikt (gjerne utover hva som evt vises på United) i tilgjengelighet på ruter fra Singapore til USA?

    Ingen ekstra tilgjengelighet der muligens?
     
  13. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, jeg har booket 2 stk i F T/R til CPH og videre til Bali. Tips: Retur var kun mulig å booke som married segments, ikke separat booking. Dvs at det kan være seter om man søker gjennomgående til endelig destinasjon istedenfor bare til SIN. Det var min erfaring i hvert fall.
     
    snus_mumrikken and Oddvar like this.
  14. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,292
    Bonuspoeng:
    293
    Siden 95, da er det innenfor å gjøre hva man vil, selv det å ha en midtgang i mellom :) (jeg har 7 år kortere «opptjening» så her i huset er det ikke noen option) ;)
     
    Ursa, ValdresBjarne and NoLimit like this.
  15. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. United viser bare vanlig Star Alliance tilgjelighet, så ingen C eller F i A380/77W/A350.
     
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,600
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har vært sammen siden -71 og mor blir sutrete hvis vi ikke sitter sammen!
    Hun har ennå ikke skjønt at det er lurt av meg å bestille 1D til meg og 1F til henne .. «Vil du ikke sitte med meg?»
    Når vi så kommer på flyet og 1E er tomt så kommer det .. «Så deilig at midtsetet er tomt ..»

    Sånn er det i vårt hjem ..
     
    Hanen, Are, Baldrick and 16 others like this.
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Detta lovar bra, har snart CT og vertfall nok poeng til C kanskje til F. Reiser er mai neste år til Bali så da får ein satse på A380 i C eller 77W i F :)
     
  18. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Update til @Eddie47 og @jgroneng
    Her blei det visst midtsete også gitt. Har fått to seter etter kvarande i tg-f 747, då eine rad 1 sete var oppteken.
    Det er eit hard liv
     
    Eddie47 liker dette
  19. SuperVC10

    SuperVC10 Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Er det tilfeldigvis noen som vet om det er ledige seter CPH-SIN/SIN-CPH, ev. andre ruter fra Europa til Singapore (eks. SIN-LHR\LHR-SIN) i F i juli 2018?

    Tenkte å ringe Tallinn i morra, men jeg opplever at jeg ikke alltid kan stole på dem. Med mindre jeg spør om spesifikke flyvninger på spesifikke dager...
     
  20. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    3/7 er eneste som viser F4 på CPH-SIN. 8/7, 10/7, 11/7 og 27/7 viser F4 på SIN-CPH. Slik jeg har forstått det er det ikke noe fast mønster på øvrige ruter, så da må Tallinn kontaktes. Lykke til!
     

Del denne siden